خبرگزاری کار ایران

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد اصفهان اعلام کرد:

مردم اصفهان در سال گذشته ۷۵ میلیارد تومان به کمیته امداد کمک کردند

asdasd
کد خبر : ۱۶۹۰۷۲

سال گذشته مردم اصفهان ۷۵ میلیارد تومان به کمیته امداد اصفهان کمک کردند که این میزان در مقایسه با سال ۹۱،۷۲ درصد رشد داشته است.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد اصفهان گفت: مجموع کمک‌های مردمی به کمیته امداد استان اصفهان در سال گذشته ۷۵ میلیاد تومان بوده که انتظار داریم این رقم در سال جاری به ۱۵۰ میلیارد تومان برسد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ بهرام سوادکوهی با اشاره به اینکه کمک‌های مردمی در سال گذشته نسبت به مدت مشابه سال ۹۱،۷۲ درصد رشد داشته، اظهار داشت: کمیته امداد استان اصفهان تعامل بسیار خوبی با خیریه‌ها در بحثکمک به نیازمندان دارد، چنانکه کمیته امداد استان اصفهان توانست رتبه نخست تعامل با خیریه‌ها را در کشور کسب کند.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد اصفهان افزود: از ۷۵ میلیارد تومان کمک‌های مردمی، ۱۹ میلیارد تومان آن به صورت صدقات و ۱۰ میلیارد تومان آن به صورت زکات پرداخت شده است.

وی اذعان داشت: همچنین از میزان کمک‌های جمع‌آوری شده۱۲ میلیارد تومان این کمک‌ها برای کمک به ایتام بوده که انتظار می‌رود امسال با ایجاد شبکه‌های نیکوکاری در محلات میزان کمک به ایتام و نیازمندان افزایش پیدا کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز