خبرگزاری کار ایران

با حضور بیش از ۴ هزار نفر شرکت کننده در اصفهان:

اولین مرحله آزمون هماهنگ کشوری در ۳۷۶ حرفه مهارتی در اصفهان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۶۹۰۴۰

اولین مرحله آزمون هماهنگ کشوری سال ۹۳ در ۳۷۶ حرفه مهارتی با حضور بیش از ۴ هزارنفر در استان اصفهان برگزار شد.

اولین مرحله آزمون هماهنگ کشوری سال ۱۳۹۳(مراکزدولتی وآموزشگاه‌ها) در اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان برای۱۱ هزار و ۴۶ نفر خواهر و برادر در رشته‌های مختلف خدماتی، فنی، رایانه، هنری، گردشگری، کشاورزی و… در سطح استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، رئیس اداره سنجش و ارزشیابی مهارت اداره کل فنی و حرفه‌ای استان اصفهان گفت: این آزمون در ۳۷۶ حرفه مهارتی برگزار شده و تعداد ۴۲۰۵ نفر در حوزه شهر اصفهان و بقیه در سایر شهر‌ها شهرستانهای استان برگزار شده است.

مسعود دانشمند گفت: این آزمون ۲۶ اردیبهشت سال جاری از ساعت ۸ صبح تا ۵.۳۰ بعد از ظهر در ۶ نوبت بصورت همسان کشوری و در برخی رشته‌ها به‌صورت همسان استانی برگزار شده است.

دانشمند در خصوص اعلام نتیجه این آزمون گفت: آزمون دهندگان می‌توانند سوم خردادماه سال جاری از طریق سایت www. examtvto. net نتایج مرحله کتبی خود را دریافت نموده و قبول شدگان مرحله کتبی در شهر اصفهان و فلاورجان برای اطلاع از زمان و مکان برگزاری آزمون‌های عملی از ۱۲ خرداد ماه باید به سایت www. examtvto. net مراجعه و در سایر شهرستان‌ها بر اساس برنامه اعلام شده به مراکز معین فنی و حرفه‌ای شهرستان مراجعه نمایند.

وی همچنین تاکید کرد قبول شدگان نهایی الزامی است برای صدور گواهینامه خود به سامانه http: / / pay. portaltvto. com مراجعه و نسبت به واریز مبلغ ۳ هزار تومان بابت هزینه صدور اقدام نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز