خبرگزاری کار ایران

در ۲۸ اردیبهشت ماه صورت می گیرد:

تجلیل از برترین‌های روابط عمومی‌ها در نهمین جشنواره روابط عمومی‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۶۸۵۳۲

بیش ۹۷ اثر در بخش‌های شش گانه نهمین جشنواره روابط عمومی‌های استان اصفهان به رقابت پرداختند.

دبیر انجمن فرهنگی روابط عمومی استان اصفهان گفت: فراخوان نهمین جشنواره روابط عمومی‌ها از بهمن سال گذشته انجام و بیش از ۹۷ اثر در بخش‌های ۶ گانه به این جشنواره ارسال شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، عباس میرزایی نیا، با اشاره به اینکه از مهم‌ترین اهداف برگزاری این جشنواره معرفی فعالیت‌های بر‌تر روابط عمومی، افزایش اثر بخشی برنامه‌های روابط عمومی با ارج نهادن و ایجاد انگیزه برای فعالیت‌های روابط عمومی، تقویت و توسعه تحقیق و پژوهش و برنامه ریزی در حوزه روابط عمومی، شناسایی و معرفی استعداد‌ها و توانمندی‌های تخصصی و حرفه‌ای روابط عمومی است گفت: با توجه به تنوع فعالیت‌های روابط عمومی‌ها، آثار می‌بایست توسط روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی دولتی و خصوصی در شش بخش: ۱. اطلاع رسانی و انتشارات ۲. تبلیغات و مناسبت‌ها ۳. روابط عمومی الکترونیک ۴. تشریفات ۵. برنامه ریزی، بهبود و توانمند سازی ۶. تحقیق، پژوهش و افکارسنجی ارسال می‌شد.

دبیر انجمن فرهنگی روابط عمومی استان اصفهان ادامه داد: این آثار پس از بررسی‌های اولیه در شش بخش داوری شد و از بر‌ترین‌ها در روز یکشنبه ۲۸ اردیبهشت از ساعت ۱۷ در اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی استان اصفهان با حضور مسولان ملی و استانی تقدیر می‌شود.

میرزایی نیا افزود: انجمن فرهنگی روابط عمومی استان اصفهان، سازمانی است مردم نهاد که در سال ۱۳۷۶ تاسیس و در حال حضر با مجوز رسمی از وزارت کشور به فعالیت می‌پردازد و تا کنون ۶۴ گردهمایی مدیران روابط عمومی، نه دوره جشنواره و بیش از ۶۰ کارگاه آموزشی تخصصی روابط عمومی در استان اصفهان برگزار کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز