خبرگزاری کار ایران

معاون اشتغال و خودکفائی کمیته امداد استان اصفهان اعلام کرد:

معرفی ۱۴۹۰ نفر از مددجویان کمیته امداد به مراکز کاریابی در سال گذشته

asdasd
کد خبر : ۱۶۷۸۴۲

۵۹ میلیارد تومان از اعتبارات منابع بانکی جهت توانمندسازی نیازمندان کمیته امداد به صورت وام به مددجویان امداد پرداخت شده است.

معاون اشتغال و خودکفائی کمیته امداد استان اصفهان با اشاره به اینکه سال گذشته مبلغ ۵۹ میلیارد تومان از اعتبارات منابع بانکی جهت توانمندسازی نیازمندان کمیته امداد جذب و به صورت وام به مددجویان امداد پرداخت شده گفت: ۷۸ درصد از وام‌های دریافتی از سوی بانک‌های عامل مربوط به خود اشتغالی و ۲۲ درصد برای مشاغل خانگی هزینه شده است.

به گزارش ایلنا از اصفهان؛ حسن ملکوتی‌خواه با اشاره به ۶ سر فصل کاری در معاونت اشتغال و خودکفایی اظهار داشت: اشتغال و خودکفایی کمیته امداد ویژه مددجویان تحت پوشش در سه دوره آموزشی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت و حرفه‌آموزی، استادشاگردی و کاریابی تعریف شده است که بر اساس توانمندی اولیه هر یک از مددجویان در یکی از سرفصل‌ها قرار گرفته تا با ایجاد اشتغال به خودکفایی برسند.

ملکوتی‌خواه با بیان اینکه مددجویان در بیشتر این سرفصل‌ها خود به تنهایی می‌توانند مشغول به کار و با خوداشتغالی و گرفتن تسهیلات وام خودکفا شوند، افزود: یک سری از خانواده‌‌ها در نیازسنجی اولیه نمی‌توانند با گرفتن وام به خودکفایی برسند و تمایل کار به صورت کارمندی در مراکز دولتی و شرکتی دارند که کمیته امداد در این زمینه با مراکز کاریابی معتبر و زیر نظر فنی‌و حرفه‌ای و اداره کار وارد مذاکره شده است.

وی تصریح کرد: در سال گذشته حدود یک هزار و ۴۹۰ نفر از مددجویان کمیته امداد به مراکز کاریابی معرفی شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز