خبرگزاری کار ایران

شهردار نجف آباد خبر داد:

نجف آباد عضو سازمان جهانی شهرداران صلح شد

asdasd
کد خبر : ۱۶۶۸۶۲

در راستای رسیدن به جهانی صلح آمیز و عاری از سلاح های اتمی، ترغیب دیگر شهرها برای عضویت در این سازمان غیر دولتی و همچنین ترغیب دولت های حاکم برای گسترش مخالفت با استفاده از این سلاح ها از مهمترین اهداف این سازمان به شمار می آید.

شهردار نجف آباد از عضویت نجف آباد در سازمان جهانی شهرداران خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، شهردار نجف آباد با اشاره به ارسال نامه ماتسوئی شهردار هیروشیما گفت: نجف آباد به عنوان یکی از اولین شهرهای استان توانست به عنوان عضو جدید سازمان جهانی شهرداران صلح که مقر اصلی آن در هیروشیما ژاپن است، شناخته شود.

مسعود منتظری گفت: در راستای رسیدن به جهانی صلح آمیز و عاری از سلاح های اتمی، ترغیب دیگر شهرها برای عضویت در این سازمان غیر دولتی و همچنین ترغیب دولت های حاکم برای گسترش مخالفت با استفاده از این سلاح ها از مهمترین اهداف این سازمان به شمار می آید.

مسعود منتظری، با اشاره به آغاز فعالیت این سازمان در سال ۲۰۱۲ با مشارکت سی و دو نفر از سیزده شهر مختلف ۹ کشور جهان اضافه کرد: این مجموعه که فعالیتهای خوبی در زمینه مبارزه مردمی با گسترش استفاده از سلاح های اتمی را در کارنامه خود به ثبت رسانده، در حال حاضر بیش از پنج هزار و پانصد عضو از ۱۵۶ کشور مختلف دنیا دارد که دویست و پنجاه عضو آن را شهرداری های ایران تشکیل می دهند.

لازم به ذکر است که موزه صلح تهران با مدیریت شهرداری این شهر، در حال حاضر وظیفه ایجاد ارتباط مستمر سازمان را با اعضای ایرانی آن بر عهده گرفته است.

جمع آوری بیش از هفتصد هزار امضاء در محکومیت مطالعه و استفاده از سلاح های اتمی در سطح جهان از جمله دیگر فعالیت های این سازمان مردم نهاد به شمار می آید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز