خبرگزاری کار ایران

در نشست هم اندیشی مسئولان برای رسیدگی به فاضلاب شاهین شهر مطرح شد:

اختصاص بودجه ۲۰ میلیارد ریالی شهرداری شاهین شهر برای مرمت شبکه فاضلاب

asdasd
کد خبر : ۱۶۵۲۵۰

در۵ ماه گذشته ۱۹ حادثه ریزش شبکه فاضلاب درشاهین شهر رخ داده است که با این گونه اتفاقات شبکه فرسوده این شهربا عمرزیادی که دارد نیاز به توجه ویژه دارد.

شهردار شاهین شهر، در خصوص شرایط بحرانی پیش آمده در فاضلاب این شهرگفت: اینک ما وامدار برنامه ریزی و اجراییات مدیران سال‌های دور شهر هستیم و باید به گونه‌ای اصولی و صحیح عمل کنیم تا در آینده شهر دچار چنین بحران و مشکلی نشود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، علی اصغر ذاکری، افزود: به منظور تسریع اجرای عملیات مرمت شبکه فاضلاب و تأمین رفاه شهروندان و کاهش زمان عملیات این پروژه، شهرداری شاهین شهر با حمایت و تصویب شورای اسلامی شهر۲۰ میلیارد ریال از هزینه‌ای اجرایی این پروژه را بر عهده گرفته است.

وی ادامه داد: به خاطر جلوگیری از تضییع حقوق شهروندان این مبلغ طی مدت دو سال از سوی شرکت آب و فاضلاب به خزانه شهرداری عودت داده خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان نیز در این جلسه گفت: در۵ ماه گذشته ۱۹ حادثه ریزش شبکه فاضلاب درشاهین شهر رخ داده است و این شبکه به علت فرسودگی و عمر زیاد نیاز به توجه ویژه دارد.

هاشم امینی؛ درجلسه هم اندیشی درشاهین شهربا اشاره به اینکه شبکه فاضلاب شاهین شهر بیش از ۳۰۰ کیلومتر است که ۲۰۰ کیلومتر آن باید تعویض شود افزود: برای این کارحمایت دستگاه‌های حاضر در شهرستان و کمک‌های استانی و ملی نیاز است.

علیرضا بصیری فرماندار شهرستان شاهین شهر و می‌مه نیز ضمن تشکر از حمایت و همکاری دستگاه‌های اجرایی شهرستان خواستار تسریع در اتمام عملیات مرمت شبکه فاضلاب شاهین شهر با اصول و استانداردهای لازم شد و بر نظارت شهرداری بر نحوه اجرای صحیح، اطلاع رسانی به عموم شهروندان و همراهی سایر ادارات تأکید کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز