خبرگزاری کار ایران

معاون تکنولوژی شرکت فولاد مبارکه اصفهان اعلام کرد:

ارتباط فولاد مبارکه اصفهان با بیش از ۹۶ دانشگاه و مرکز تحقیقاتی معتبر کشور

کد خبر : ۱۶۴۷۶۹

انجام ۷۵۰ پروژه تحقیقاتی کاربردی و توسعه ای و ۱۲۵ پروژه تحقیقاتی در حال اجرا، نتیجه ارتباط شرکت فولاد مبارکه با ۹۶ دانشگاه و مرکز تحقیقاتی معتبر کشور است.

معاون تکنولوژی شرکت فولاد مبارکه اصفهان با اشاره به اینکه فولاد مبارکه اصفهان با بیش از ۹۶ دانشگاه و مرکز تحقیقاتی معتبر کشور ارتباط دارد گفت: نتیجه این ارتباطات انجام ۷۵۰ پروژه تحقیقاتی کاربردی و توسعه‌ای خاتمه یافته و ۱۲۵ پروژه تحقیقاتی در حال اجراست.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ «فرزاد ارزانی» افزود: در سال جاری نیز تاکنون تعداد ۱۱۴ موضوع تحقیقاتی کاربردی اولویت دار در فرآیند کار شناسایی، ارزیابی و اولویت بندی شده که درصد قابل ملاحظه‌ای از این پروژه‌های تحقیقاتی در راستای ارتقای پنج لایه اتوماسیون شرکت است که فرآیندهای کلیدی تولید، خرید و فروش را حمایت می‌کنند.

وی درباره نقش تجارت الکترونیک در توسعه صنایع تصریح کرد: امروزه استفاده از سیستم‌های اطلاعاتی و دستاوردهای فناوری اطلاعات در برپایی اقتصاد دیجیتالی به یک ضرورت تبدیل شده و دولت‌ها و سازمان‌ها را در استفاده هرچه بیشتر از این فناوری جدید ترغیب می‌کند.

معاون تکنولوژی فولاد مبارکه با بیان اینکه برای ارائه خدمات در اقتصاد دیجیتالی، شرکت‌ها باید با استفاده از آخرین پیشرفت‌های فناوری، به طور دائم سیستم‌های اطلاعات کارکردی خود را ارتقا دهند، خاطر نشان کرد: حضورکار‌شناسان و مدیران مربوطه سازمان در این گونه کنفرانس‌ها و همایش‌ها که آخرین دستاوردهای محیط‌های علمی دانشگاهی و تجارب مختلف سازمان‌ها ارائه می‌شود، چراغ راهی برای روشن کردن مسیر سازمان است.

ارزانی تصریح کرد: راه اندازی سیستمهای مدیریت ارتباط با مشتریان، مدیریت ارتباط با تامین کنندگان و خدمات مشتریان از این نوع فعالیت هاست که در فولاد مبارکه به اجرا گذاشته شده است و همچنین در راستای عملی کردن مفهوم خاص تجارت الکترونیک نیز به زودی سامانه فروش الکترونیکی محصولات برای مراکز خدماتی شرکت راه اندازی خواهد شد.

وی درباره میزان تاثیر گذاری هفت دوره برگزاری کنفرانس بین المللی تجارت الکترونیک در پیشبرد فعالیت شرکت فولاد مبارکه گفت: شناخت سیستم‌های اطلاعاتی ابزارهای تجارت الکترونیکی و تقویت سازمان‌ها در عصر کنونی یکی از ضرورت‌های حتمی بویژه برای مدیران و کار‌شناسان حوزه‌های IT(فناوری اطلاعات) و دیگر دست اندرکاران اداره سازمان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز