خبرگزاری کار ایران

در دیدار مدیران اداره راه و شهر سازی با امام جمعه اصفهان مطرح شد:

همه مدیران باید در تحقق شعار سال ۹۳ و اقتصاد مقاومتی تلاش کنند

asdasd
کد خبر : ۱۶۰۷۷۴

نداشتن ساعات بیکاری و اولویت بندی مسئولیت ها عاملی برای تحقق اقتصاد مقاومتی است.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان در دیدار با مدیران اداره راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: همه مدیران باید در تحقق شعار سال و اقتصاد مقاومتی تلاش نمایند.

به گزارش ایلنا، آیت الله طباطبایی‌نژاد یکی از پایه‌های اقتصاد مقاومتی را درست خرج کردن عنوان کرد و اظهار داشت: مدیران دستگاه‌های دولتی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی به اصل اولویت کار‌ها و نداشتن ساعات بیکاری توجه داشته باشند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: این اداره کل با انجام ۲ هزار کیلومتر خط‌کشی، اصلاح شیب شیروانی، نصب علائم و گاردریل و استقرار ۱۰۰ اکیپ گشت راهداری دائم و موقت در سطح راه‌های استان و حضور فعال در ایستگاه‌های امنیت و سلامت خدمت‌رسان شبانه‌روزی مسافران نوروزی بوده است.

محمود محمودزاده از کاهش ۳۱ درصدی تصادفات منجر به فوت در نوروز ۹۳ خبر داد و اذعان داشت: استان اصفهان ۱۱ درصد راههای شریانی کشور را داراست و به لحاظ طولانی بودن مسافت راه‌ها بیشتر تصادفات، ناشی از سرعت غیرمجاز، خواب‌آلودگی و واژگونی است که در نوروز امسال با همکاری کلیه نیروهای امدادی استان و استقرار ایستگاه‌های امنیت و سلامت در سطح راه‌های استان کاهش قابل توجه تصادفات ناشی از رانندگی را شاهد بوده‌ایم.

وی به اجرای طرح جامع ایمنی راه‌ها اشاره کرد و تصریح کرد: برای اولین بار طرح جامع ایمنی راه‌ها تهیه و با اجرای این طرح تمامی نقاط پرحادثه استان شناسایی و مرتفع می‌شود.

محمودزاده از دیگر اقدامات مهم این اداره کل در سال جدید را روکش آسفالت ۲۵۰ کیلومتر از راههای استان اصفهان بر شمرد و ادامه داد: با توافق بعمل آمده با پالایشگاه اصفهان و دریافت ۲۰ هزار تن قیر تا نیمه اول سال جاری ۲۵۰ کیلومتر از راههای شریانی استان اصفهان روکش آسفالت خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: ۲۱۶هزار واحد مسکن مهر شهری و روستایی در استان اصفهان وجود دارد که ۱۶۵ هزار واحد آن شهری است و تاکنون ۱۲۰ هزار واحد آن تکمیل و تحویل متقاضیان شده است و با وجود مشکلات زیاد، استان اصفهان در بخش مسکن مهر رتبه اول تحویل و کیفیت کشور را به خود اختصاص داده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز