خبرگزاری کار ایران

جهت حمایت از تولید صورت گرفت:

انصراف مدیران و جمعی از کارکنان شرکت شهرک های صنعتی اصفهان از دریافت یارانه

asdasd
کد خبر : ۱۶۰۴۸۲

مدیران و جمعی از کارکنان شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان از دریافت یارانه نقدی در مرحله دوم اجرای طرح هدفمندی یارانه ها انصراف دادند. مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان هدف از این اقدام را حمایت از بخش صنعت و تولید ذکر کرد.

مدیر عامل شهرک‌های صنعتی استان اصفهان گفت: کارکنان این شرکت با هدف کمک رسانی به دولت برای بهبود شرایط اقتصادی کشور و همچنین تقویت و رشد تولید ملی از دریافت یارانه انصراف دادند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، سعادت بهرامی افزود: از آنجا که نرسیدن یارانه تولید به دست تولیدکنندگان می‌تواند به اقتصاد ضربه بزند، کارکنان شرکت شهرک‌های استان اصفهان تصمیم گرفتند برای حمایت از کارآفرینان و کارگران از دریافت یارانه خود انصراف دهند.

رییس هیات مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان با بیان اینکه انصراف از یارانه، منابع آن را به سمت سایر بخش‌ها از جمله تولید سوق می‌دهد، عنوان کرد: با رشد تولید و صنعت، شاهد ایجاد اشتغال، جلوگیری از تورم و بهبود وضعیت اقتصادی کشور خواهیم بود.

بهرامی اضافه کرد: گردش چرخه تولید در کشور از ملزومات اقتصاد مقاومتی است و اکنون زمانی است که می‌توانیم با کمک به تولید داخلی، اقتصاد مقاومتی را تحقق بخشیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان با اشاره به پیام سال مبنی بر «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی»، گفت: فرهنگ در توسعه اقتصادی نقش مهمی را ایفا می‌کند چراکه مردم با اعلام انصراف خود، ثابت می‌کنند که تا چه اندازه فرهنگ حمایت از تولید ملی در کشور جا افتاده است.

بهرامی افزود: دولت یازدهم با تدبیر سعی در برآوردن امید مردم در زمینه حل مشکلات اقتصادی دارد و کارکنان این شرکت هم برای یاری دولت در این راه، به انصراف از یارانه اقدام کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز