خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به خروج پادگان‌ها از این شهر؛

فضای پادگان‌ها برای خدمت به شهروندان استفاده می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۶۰۲۰۲

طبق تواقف‌های انجام شده پادگان‌ها با حفظ منافع ارتش از شهر حارج شده و فضای این اماکن برای ارایه خدمات به شهروندان مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه توافق طرح خروج پادگان‌ها از سوی شهرداری، استانداری، ارتش و سپاه انجام شده اظهار داشت: کارهای کار‌شناسی و جلسات نشان می‌دهد که ارتش بیشترین سهم از نظر مساحت پادگان‌ها را در شهر اصفهان به خود اختصاص داده و برای همکاری در این زمینه آماده است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ رضا امینی گفت: خروج پادگان‌ها از شهر با حفظ منافع ارتش صورت می‌گیرد و فضای این اماکن در جهت ارایه خدمات به شهروندان استفاده می‌شود.
وی اولویت اول مدیریت شهری را تکمیل طرح‌های نیمه تمام دانست و تصریح کرد: میدان امام علی(ع) و مرکز همایش‌های بین‌المللی در بودجه سال جاری ردیف مشخص دارد و باید به آن‌ها پرداخته شود، چرا که در غیر این صورت به آینده پروژه‌هایی از جمله نقش جهان و مصلی گرفتار می‌شود و برای اصفهان زیبنده نیست.
رییس شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: تکمیل بخشی از فیزیک شهر با طرح‌هایی همچون مترو، سالن اجلاس و میدان امام علی(ع) یک ضرورت است اما اگر از این امکانات به درستی استفاده نشود به انچه مدنظر است دست نمی‌یابیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز