خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر نجف آباد تاکید کرد:

مدیریت جهادی درعملکرد شهرداری‌ها دیده شود

asdasd
کد خبر : ۱۵۹۷۲۷

برخی مدیریت را نشستن در یک دفتر اداری و نظارت بر عملکرد نیروهای زیر مجموعه می‌دانند ولی عملا حضور یک مدیر در صحنه مسئولیت و همگام شدن با تلاش خالصانه نیروها بهترین تاثیر و بازدهی را در چنین فعالیت‌هایی خواهد داشت.

عضو شورای شهر نجف آباد گفت: در عملکرد شش ماه اخیر شهرداری که ایام عید به عنوان شاخص‌ترین قسمت آن به شمار می‌آید، کار شبانه روزی، خالصانه و جهادی مورد نظر مقام معظم رهبری به خوبی دیده می‌شود و این عزم در صورت ادامه با حمایت کامل اعضای شورای شهر همراه خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، آسیابانی، اضافه کرد: برخی مدیریت را نشستن در یک دفتر اداری و نظارت بر عملکرد نیروهای زیر مجموعه می‌دانند ولی عملا حضور یک مدیر در صحنه مسئولیت و همگام شدن با تلاش خالصانه نیرو‌ها بهترین تاثیر و بازدهی را در چنین فعالیت‌هایی خواهد داشت.

وی اظهار داشت: تشکیل آخرین جلسه اداری شهرداری در کنار قبور شهدای گرانقدر نجف آباد که با تقدیر از زحمت کشان این مجموعه نیز همراه بود از جمله اقدمات شایسته تقدیر مدیریت شهرداری در زمینه زنده نگه داشتن یاد و فرهنگ شهادت به شمار می‌آید.

این عضو شورای چهارم شهر نجف آباد در پایان با دادن نمره قبولی به عملکرد نوروزی شهرداری بیان داشت: از نکات مثبت این اقدامات می‌توان به اطلاع رسانی‌های صورت گرفته در ورودی‌های مختلف شهر در مورد جاذبه‌های گردشگری، مراکز اقامتی و ویژگی‌های خاص نجف آباد اشاره کرد که تکرار آن در سال‌های آینده وضعیت شهر از لحاظ جذب مسافران نوروزی را بهبود خواهد بخشید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز