خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد:

جهت‌دهی رشته‌های مهارتی مورد نیاز استان با حفظ اولویت به سمت اقتصاد مقاومتی باشد

asdasd
کد خبر : ۱۵۹۲۲۸

ارتقاء دانش مربیان به علم روز و رصد اشتغال آموزش دیدگان بخش خصوصی بسیار باید مورد توجه قرار گیرد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیر کل آموزش‌های فنی و حرفه‌ای استان اصفهان، با تشکر از اقدامات انجام شده درخصوص حفظ کرامت سرمایه گذاران، جهت دهی رشته‌های مهارتی مورد نیاز استان با حفظ اولویت به سمت اقتصاد مقاومتی گفت: ارتقاء دانش مربیان به علم روز و رصد اشتغال آموزش دیدگان بخش خصوصی بسیار مورد توجه است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین احمد سالک تاکید کرد: جهت بازدید از امکانات آموزشی مجموعه مراکز جوار اداره کل و نشست با مدیران بخش خصوصی قول مساعد داد.

وی در دیدار با مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای این استان تأکید کرد: جهت دهی رشته‌های مهارتی مورد نیاز استان با حفظ اولویت به سمت اقتصاد مقاومتی باشد.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان اصفهان، نیزضمن تبریک سال جدید به بیان گزارش عملکرد سال ۹۲ بصورت اجمالی پرداخت.

ابوطالب جلالی؛ در این دیدار جلالی با اشاره به وجود ۸۰۰۰ واحد صنعتی در استان و تلاش جهت تامین نیروی انسانی مورد نیاز و همچنین برنامه ریزی جهت ارتقاء مهارت شاغلین این صنایع با استفاده از ظرفیت‌های بخش دولتی و بخش غیردولتی اظهار داشت: در استان بیش از ۱۲۰۰ آموزشگاه آزاد وجود دارد که مدیران آن با اتکاء به داشته‌های خود توانسته‌اند ۵۵۰۰ شغل مستقل ایجاد کنند و ما در جهت تقویت این سرمایه گذاران بخش خصوصی و دلگرمی آنان برای ادامه فعالیت تمام توان خود را بکار بسته‌ایم.

وی در ادامه افزود: در سال ۹۲ جوانان این استان توانستند به شایستگی در حوزه‌های مختلف از جمله ارتقاء بهره‌وری، رضایت ارباب رجوع، المپیاد ملی مهارت و آموزش مهارت‌های پیشرفته به جایگاه بر‌تر استانی و کشوری دست یابند.

جلالی از اجرای برنامه‌های آموزشی سال جدید بر اساس سند مهارت گزارشی را تقدیم نماینده مردم اصفهان داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز