خبرگزاری کار ایران

در دیدار شهردار اصفهان با هیات کانون وکلای فرایبورگ؛

تبادل وکیل و کارآموز بین دو شهر اصفهان و فرایبورگ مورد توافق قرار گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۵۸۶۱۶

چهاردمین اجلاس میراثمعنوی، اکتبر ۲۰۱۴ با حضور ۵۵ کشور از سراسر دنیا در اصفهان برگزارخواهد شد.

شهردار اصفهان؛ در دیدار با هیات کانون وکلای فرایبورگ فرایبورگ را یکی از بهترین شهرهای خواهرخوانده اصفهان دانست و اظهار داشت: لازم است دو شهر اصفهان و فرایبورگ از ظرفیت‌های خواهرخواندگی یکدیگر بیشتر استفاده نمایند.
به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ سید مرتضی سقائیان‌نژاد گفت: بحث‌هایی که در کشورهای غربی در خصوص ایران مطرح شد، ارتباطات خواهر خواندگی اصفهان و فرایبورگ را تحت الشعاع قرار داد در حالی که ارتباطات خواهر خواندگی به مباحثفرهنگی و ارتباط مردم دو شهر مربوط می‌شود و نباید در چهارچوب مسائل سیاسی برده شود..
وی با بیان اینکه چهاردمین اجلاس میراثمعنوی در اکتبر ۲۰۱۴ در اصفهان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: در این اجلاس ۵۵ کشور از سراسر دنیا شرکت خواهند کرد و همبستگی خود را اعلام می‌نمایند که شهردار فرایبورگ نیز یکی از میهمانان این اجلاس است.
شهردار اصفهان اظهار داشت: ۲۵۰ هزار دانشجو در اصفهان مشغول به تحصیل هستند که می‌توانیم با استفاده از ظرفیت‌ها خواهرخواندگی بین دو شهر، ارتباطات دانشگاهی را تقویت کنیم.

رئیس هیئت مدیره کانون وکلای فرایبورگ در این دیدار گفت: اکنون که به این سفرآمدم در مورد تاریخ و هنر اصفهان مطالب زیادی آموختم و متوجه شدم که نقاط مشترک زیادی بین اصفهان و فرایبورگ وجود دارد.
حیدر افزود: می‌توانیم جوانان فرایبورگ را به منظور تبادل تجارب به اصفهان بفرستیم و بالعکس جوانان اصفهان نیز به فرایبورگ سفر کنند.

رئیس کانون وکلای دادگستری منطقه اصفهان با اشاره به اینکه در کانون وکلای دادگستری ایران و آلمان ریشه و پایه نقاط مشترک دارد، گفت: تبادل وکیل و کارآموز بین دو شهر اصفهان و فرایبورگ مورد توافق قرار گرفته است.
سیدمصطفی انوری‌زاده افزود: از شهرداری اصفهان می‌خواهیم از تقویت ارتباطات کانون وکلای اصفهان و فرایبورگ حمایت کنند.
وی با بیان اینکه اصفهان زیبایی‌های مختلفی دارد که نمی‌توان آن را در ۲ یا ۳ روز نمی‌توان دید، تصریح کرد: امیدواریم ارتباطات بین دو شهر افزایش یابد تا گردشگران بتوانند زیبایی‌های معنوی اصفهان را درک کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز