خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شهرستان لنجان استان اصفهان خبر داد:

کلاهبرداری به شیوه فروش سکه های قدیمی تقلبی در اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۳۱۴

دو نفر که با فروش سکه های قدیمی تقلبی به شهروندان از آنان کلاهبرداری می کردند توسط ماموارن پلیس آگاهی شهرستان لنجان استان اصفهان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان لنجان استان اصفهان گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری با شیوه فروش سکه‌های قدیمی تقلبی از آنان موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ سرهنگ «رضاعرب عامری» افزود: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد که شاکیان پیامک‌های تبلیغاتی در خصوص فروش سکه‌های قدیمی دریافت کرده و پس از تماس با ارسال کننده این تماس‌ها با وی قرار گذاشته و اقدام به خرید این سکه‌ها کردند که پس از چند پرداخت مبلغ مورد نظر و گذشتن چند روز از ماجرا متوجه تقلبی بودن آن‌ها شده و هیچ اثری از فروشندگان پیدا نمی‌کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان لنجان با بیان اینکه مجموع کلاهبرداری‌های صورت گرفته ۴۴۰ میلیون ریال بوده است اذعان داشت: ماموران پلیس در تحقیقات خود دو متهم اصلی این پرونده را شناسایی کرده و در عملیاتی غافلگیرانه هردو را در مخفیگاه‌شان دستگیر کردند.

سرهنگ عرب عامری با بیان اینکه مته‌مان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل داده شدند گفت: پلیس به شهروندان توصیه می‌کند به پیامک‌های فریبنده و وسوسه انگیز پاسخ نداده و به دنبال خرید سکه‌ها و آثار باستانی و قدیمی نباشند و در صورت برخورد با چنین مواردی حتماً از طریق تلفن ۱۱۰ پلیس را مطلع کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز