خبرگزاری کار ایران

رییس پلیس آگاهی استان اصفهان خبر داد:

کلاهبردار ۵/۲ میلیارد تومانی اصفهان، دستگیر شد

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۲۶۸

فردی که با اسناد جعلی ملکی را در یکی از خیابان های اصلی اصفهان به قیمت ۵/۲میلیارد تومان فروخته و متواری شده بود توسط پلیس آگاهی استان اصفهان دستگیر شد.

فردی که با اسناد جعلی ملکی را در یکی از خیابان‌های اصلی اصفهان به قیمت ۵/۲میلیارد تومان فروخته و متواری شده بود توسط پلیس آگاهی استان اصفهان دستگیر شد.
به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ رییس پلیس آگاهی استان اصفهان در این باره اظهار داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری شخصی از وی با فروش ملکی در یکی از خیابان‌های اصلی شهر اصفهان به مبلغ ۵/۲ میلیارد تومان، موضوع در دستور کار ویژه کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.
سرهنگ «ستار خسروی» افزود: کارآگاهان در تحقیقات ویژه خود دریافتند که این شخص قصد فروش ملک دیگری واقع در یکی از خیابان‌های شهر اصفهان را دارد که بلافاصله دست به کار شده و اقدامات پلیسی خود را در این خصوص آغاز و مخفیگاه اصلی این شخص را در هتلی واقع در کیش شناسایی کردند.
وی خاطر نشان کرد: با توجه به حساسیت موضوع و رقم بالای کلاهبرداری‌های متهم، ماموران در سریع‌ترین زمان با کسب نیابت قضایی به کیش رفته و با همکاری ماموران پلیس آگاهی کیش فرد کلاهبردار را در هتل دستگیر و به پلیس آگاهی استان اصفهان منتقل کردند.
سرهنگ خسروی ادامه داد: متهم پس از دستگیری به جرم انتسابی اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی داده شد و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.
رییس پلیس آگاهی استان اصفهان به شهروندان توصیه کرد که قبل از انجام معامله و پرداخت مبلغ مورد معامله تحقیقات لازم را از مبادی قانونی به عمل آورده و از صحت اسناد و مدارک اطمینان کسب کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز