خبرگزاری کار ایران

معاون فنی و عمرانی شهرداری نجف آباد خبرداد:

۱۸ درصد بودجه شهرداری نجف اباد برای آسفالت معابر در سال ۹۳ اختصاص داده شد

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۱۲۰

از مجموع ۳۳ میلیارد تومان بودجه عمرانی سال آینده شهرداری نجف آباد، نزدیک به ۶ میلیارد تومان آن به آسفالت معابر شهری اختصاص پیدا کرده است.

ایلنا: معاون فنی وعمرانی شهرداری نجف آباد؛ با اشاره به اینکه درسال ۹۲، بودجه ۲ میلیارد تومانی به میزان ۶ درصد مجموع بودجه عمرانی جهت آسفالت معابرشهرپیش بینی شده بود گفت: با بالا رفتن قیمت قیر و عدم امکان جبران کسری بودجه پیش بینی‌های صورت گرفته در این زمینه عملیاتی نشد، ولی امیدواریم با اقدامات صورت گرفته در سال آینده شاهد رفع این معضل شهری باشیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، بهزاد محمودی، با اشاره به اینکه امسال ۱۸درصد بودجه شهرداری نجف آباد جهت اجرای نهضت آسفالت نجف آباد اختصاص داده شده است اظهار داشت: از مجموع ۳۳ میلیارد تومان بودجه عمرانی سال آینده شهرداری نجف آباد، نزدیک به ۶ میلیارد تومان آن به آسفالت معابر شهری اختصاص پیدا کرده است.

وی در ادامه با درخواست از شهروندان جهت اعلام مشکلات آسفالت نقاط مختلف شهر از طریق سامانه ۱۳۷ افزود: در حال حاضر نیز پیگیری‌های خوبی در جریان است تا با فراهم شدن شرایط لازم مشارکت بخش خصوصی کارخانه آسفالت در نجف آباد راه اندازی شود که در صورت تحقق این امر مشکلات موجود در این بخش تا حدود زیادی کاهش پیدا خواهد کرد.

درخواست از ستاد بحران استان جهت اختصاص بودجه‌های مورد نیاز جهت مرمت و بازسازی قنوات قدیمی شهر نجف آباد به منظور جلوگیری از بروز مشکلات مختلف در خیابان‌های و معابر شهری بخش دیگری از تاکیدات معاون فنی و عمرانی شهرداری را در این گفت‌و‌گو تشکیل می‌داد.

لازم به ذکر است که در بودجه سال ۹۳ شهرداری علاوه بر سی و سه میلیارد تومان بودجه نقدی به میزان ۲۰ میلیارد تومان نیز به صورت غیر نقدی برای معاونت فنی و عمرانی در نظر گرفته شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز