خبرگزاری کار ایران

جانشین رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر اصفهان تاکید کرد:

آمادگی اصفهان برای مرحله دوم سفرهای نوروزی

asdasd
کد خبر : ۱۵۶۲۲۷

با توجه به شروع مرحله دوم سفر های نوروزی، تمامی دستگاه های عضو ستاد هماهنگی خدمات سفر اصفهان آماده خدمت رسانی به مسافران هستند.

ایلنا: جانشین رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر اصفهان در چهارمین جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر استان با اشاره به آمادگی کامل دستگاه های عضو ستاد هماهنگی سفر برای مرحله ی دوم سفرهای نوروزی گفت: در تعطیلات نوروزی به لطف برنامه ریزی های انجام شده و توزیع متوازن اسکان مسافران در شهر، با توجه به رشد ترددهای جاده ای و بازدید ها از شهر اصفهان؛ شاهدترافیکی روان در محورهای مواصلاتی و معابر شهری بودیم.

به گزارش " ایلنا " از اصفهان؛ محمد علی طرفه با اشاره به هماهنگی کامل دستگاه های اجرایی عضو ستاد در ارائه خدمات به مسافران گفت: با توجه به شروع مرحله ی دوم سفرها و انتظار افزایش سفرها به مقصد اصفهان، تمامی دستگاه های اجرایی و اعضای ستاد باید با آمادگی بیشتر فضا را برای ورود مسافران آماده کنند.

طرفه به بازرسی های تعزیراتی و صنفی در مرحله اول سفرها اشاره و تصریح کرد: با توجه به حضور بیش از پیش مسافران باید این نظارت ها و بازرسی ها توسط نهادهای زیربط افزایش یافته و با متخلفان برخورد قانونی و قضایی شود.

جانشین رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر با اشاره به اسکان بیش از یک میلیون و دویست هزار نفر در کمپ باغ فدک اظهار داشت: کلیه ی ظرفیت اقامتی استان برای خدمت رسانی در مرحله ی دوم سفرها آماده هستند.

معاون امور عمرانی استانداری اصفهان با اشاره به پیش بینی وقوع بارندگی و برودت هوا در روزهای آتی، از شهرداری ها، نیروی انتظامی و دستگاه های امدادی خواست تا آمادگی خدمت رسانی در شرایط جوی پیش رو را داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز