خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان:

گسترش فضای سبز در شهرک‌های صنعتی می‌تواند به رفع آلودگی هوای استان کمک کند

asdasd
کد خبر : ۱۵۳۵۷۰

در سال ۹۲،۶۱۰ هکتار فضای سبز در نواحی صنعتی استان اصفهان ایجاد شده است.

ایلنا: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان گفت: با توجه به اینکه شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان توجه خاصی به مباحثمنابع طبیعی و حفظ و صیانت از محیط زیست دارد تا پایان سال ۹۱ میزان ۵۷۰ هکتار فضای سبز توسط شرکت شهرک‌های صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی مختلف استان ایجاد شد.
به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ سعادت بهرامی اظهار داشت: این روند در سال ۹۲ نیز با قوت پیگیری شد و توانستیم در سال ۹۲ حدود ۴۰ هکتار فضای سبز دیگر در شهرک‌های صنعتی استان اصفهان ایجاد کنیم که در مجموع تا پایان سال ۹۲ حدود ۶۱۰ هکتار فضای سبز در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان اصفهان ایجاد شده است.
وی اذعان داشت: تا قبل از این، مقدار کل فضای سبز شهرک صنعتی کوهپایه ۲۵ هکتار بود اما با مراسم درخت‌کاری، پنج هکتار دیگر به این رقم اضافه شد و فضای سبز شهرک صنعتی کوهپایه به ۳۰ هکتار رسید.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان ابراز امیدواری کرد که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده بتوان سرانه فضای سبز شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان را افزایش داد.

بهرامی در پایان تصریح کرد: شرکت شهرک‌ها توجه فراوانی به فضای سبز و حفاظت و صیانت از منابع طبیعی در استان دارد و امید است با این اقدامات بتوانیم به رفع آلودگی هوای استان کمک کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز