خبرگزاری کار ایران

شهرداری فلاورجان خبر داد:

راه اندازی دفتر مشارکت ها واختصاص بودجه ۲۲ میلیاردی شهرداری فلاورجان

asdasd
کد خبر : ۱۵۳۲۹۹

شهرداری فلاورجان برای حل معضل زباله سایتی را در نظر گرفته است که ۵ میلیارد تومان از هزینه این پروژه توسط ۸ شهرداری تامبن گردیده و اگر قرار باشد زباله های شهرستان مبارکه نیز به این محل انتقال یابد بایستی به همان میزان نیز شهرستان مبارکه بودجه برای این کار اختصاص دهد در غیر این صورت و با آمادگی مناطق شهرداری این سایت به صورت مستقل برای شهرستان فلاورجان آماده می شود.

ایلنا: شهردار فلاورجان پس از۳ ماه انتصاب در سمت شهردار این شهر در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه منشوری با هماهنگی شورای شهرفلاورجان برای این شهر تهیه شده است گفت: این منشور شامل ۴۰ آیتم می‌باشد که سند برنامه ۵ ساله شهرداری در ان ترسیم شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، امیر احمد زند آور، با اشاره به اینکه برنامه‌های شهرداری فلاورجان از امور خدماتی خارج شده و به امورفرهنگی و اقتصادی و زیر بنایی سوق پیدا کرده است اظهار داشت: شهرداری‌ها باید با برنامه حرکت کنند تا بتوانند مسیر درست را برای پیشبرد اهداف خود داشته باشند.

وی با تاکید به اینکه از مهم‌ترین پروژه‌هایی که باید در شهرداری فلاورجان به آن پرداخته شود ایجاد ایستگاه ترمینال مسافر بری در این شهر است گفت: احداثباغ بانوان، ایجاد پارکینیک طبقاتی در این شهر با همکاری بخش خصوصی، احداثمیدان میوه و تره و بار که مورد نیاز غرفه داران این شهر است، ساماندهی ورودی‌های منتهی به فلاورجان از جمله برنامه‌های پیش روی این شهرداری در سال جاری است.

وی ادامه داد: نصب تلویزیون‌های شهری، ساماندهی تبلیغات محیطی از دیگر برنامه‌هایی است که در سال جاری به آن خواهیم پرداخت.

زند آور از اختصاص بودجه ۲۲ میلیارد ی این شهرداری در سال جاری سخن گفت و تصریح کرد: سال قبل بودجه این شهرداری ۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیارد تومان بود ولی امسال این رقم افزایش یافته است.

وی افزود: ۱۱میلیارد این بودجه نقدی است و ۷۲ درصد آ برای بخش عمرانی هزینه خواهد شد که در بخش مشارکت‌ها و سرمایه گذاری بخش خصوصی نیز صددرصد جذب بودجه در بخش اجرای پروژه‌های عمرانی خواهیم داشت با این حساب برای سال ۹۳،۱۶ تا ۱۷ میلیارد تومان از بودجه شهرداری فلاورجان برای بحث‌های عمرانی پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه اگر شهروندان و مسئولین همراهی بیشتری کنند بودجه دست یافتنی خواهد بود اظهار داشت: به همین جهت دفتر مشارکت‌ها و بخش سرمایه گذاری در شهرداری فلاورجان فعال شده که می‌تواند راهکار موثری برای جذب کمک‌های مردمی و دولتی باشد و همچنین مشارکت‌های سرمایه گذاران در این منطقه از اصفهان باشد.

شهردار فلاورجان؛ با تاکید به اینکه ساماندهی محور ورودی اتوبان ذوب آهن به شهر فلاورجان از مهم‌ترین طرح‌های عمرانی در سال ۹۳ است ادامه داد: شهر فلاورجان دارای ۴ ورودی است که همگی آن‌ها نیز دارای مشگل هستند و باعثشده است که مردم در این میان سر در گم باشند به هیمن جهت طرح‌هایی را برای حل این معضل ارائه کرده‌ایم که تا ۳۰ اسفند ماه امسال ورودی امام رضا را اصلاح خواهیم کرد

وی افزود: برای این پروژه یک میلیارد تومان هزینه شده است که شامل زیر سازی، آسفالت، فضای سبز و روشنایی بوده است.

زند آور، به این مسئله نیز اشاره داشت که برای ساماندهی بیشه فلاورجان نیز طرح‌هایی را در نظر گرفته‌ایم که به زودی اجرایی می‌شود و برای ساماندهی ورودی دوم شهر فلاورجان نیز در نیمه دوم سال برنامه‌هایی را اجرایی خواهیم کرد.

وی گفت: شهرداری برای اجرای طرح‌های فرهنگی نیز وارد میدان شده و اقدام به راه اندازی معاونت فرهنگی در شهرداری فلاورجان نموده‌ایم که از این طریق می‌توانیم کلیه برنامه‌های فرهنگی را به اطلاع مردم برسانیم، البته در بودجه نیز ۳۰۰ میلیون تومان اعتباربرای اقدامات فرهنگی در شهرمد نظر قرار گرفته است.

وی بیا ن داشت: شهرداری فلاورجان برای حل معضل زیاله نیز سایتی را برای جمع آوری پسماند شهرستان در نظر گرفته است که ۵ میلیارد تومان از هزینه این پروژه را ۸ شهرداری پرداخت کرده‌اند و اگر قرار باشد زباله‌های مبارکه نیز به این محل انتقال یابد بایستی به‌‌ همان میزان نیز شهرستان مبارکه بودجه برای این کار اختصاص دهد در غیر این صورت و با آمادگی مناطق شهرداری این سایت به صورت مستقل برای شهرستان فلاورجان آماده می‌شود.

زند آور تاکید کرد: درآخرین جلسه مه با معاون عمرانی استاندار خواهیم داشت در مورد مشارکتی بودن و یا مستقل بودن این سایت گفتگو و تصمیم گیری خواهد شد.

وی بیان داشت: به جهت اینکه این سایت در نزدیکی فلاورجان است وآلودگی آن هم برای مردم این شهر خواهد بود باید سهم مشارکتی این پروژه ۵۱ به ۴۹ باشد.

وی گفت: در بخش مشارکت‌های بخش خصوصی برای این شهرستان ۱۲ طرح مطالعاتی در حال انجام است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز