خبرگزاری کار ایران

همزمان با شروع سال نو در اصفهان؛

محدودیت ترافیکی در جاده‌های استان اصفهان اجرا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۵۱۷۲۰

طرح نوروزی محدودیت ترافیکی جاده‌های استان در دو مرحله از ۲۸ اسفند تا ۴ فروردین و از ۱۲ تا ۱۶ فروردین اجرا خواهد شد.

ایلنا: رییس پلیس راه استان اصفهان گفت: محدودیت ترافیکی جاده‌های استان در دو مرحله اجرا می‌شودکه مرحله اول این طرح از ۲۸ اسفند آغاز می‌شود و تا چهارم فروردین سال ۹۳ ادامه می‌یابدو مرحله دوم طرح نیز از ۱۲ تا ۱۶ فروردین سال ۹۳ اجرا خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ سرهنگ ˈرضا رضاییˈ با اشاره به ممنوعیت تردد انواع کامیون‌های کمپرسی حامل سنگ و مصالح ساختمانی از ساعت هفت صبح تا ۱۲ شب در راه‌های اصلی استان اظهار داشت: ۵۰۰ نیروی کمکی از فرماندهی انتظامی استان در اجرای بهتر این طرح به پلیس راه استان کمک می‌کنند.

رییس پلیس راه استان اصفهان از ممنوعیت تردد خودروهای سنگین در محور نایین به جندق از ۲۵ اسفند سالجاری تا ۱۶ فروردین ۹۳ خبر داد و تصریح کرد: عبور و مرور خودروهای سنگین حامل مواد سوختی و فاسد شدنی در راه‌های اصلی استان از این امر مستثنی است.

وی از آمادگی صد درصدی نیروی انتظامی در این ایام خبر داد و افزود: ۲۰ ایستگاه امنیت و سلامت در جاده‌های این استان راه اندازی می‌شود تا رانندگان در هنگام خستگی و خواب آلودگی، خودروی خود را در مکانی امن متوقف کنند و پس از رفع خستگی به طی مسیر ادامه دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز