خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نطنز خبر داد:

برگزاری طرح‌های آرامش بهاری و سوگواره یاس نبوی در امامزادگان شهرستان نطنز

asdasd
کد خبر : ۱۵۰۵۲۰

امامزادگان شهرستان نطنز با اجرای طرح‌های آرامش بهاری و سوگواره یاس نبوی میزبان نوروز ۹۳ خواهند بود.

ایلنا: سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نطنز گفت: امامزادگان شهرستان اردستان امسال نیز همچون گذشته میزبان مردم شهیدپرور شهرستان و مسافران نوروزیست و در طرح‌هایی همچون آرامش بهاری و سوگواره یاس نبوی از علاقه مندان جهت شرکت در ویژه برنامه‌ها دعوت می‌کند.
به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ حجت الاسلام مرتضی اکبری ادامه داد: به منظور اجرای هر چه بهتر طرح‌های ابلاغی از سوی سازمان و انس مردم با امامزادگان عظیم الشان، مسئولین اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نطنز از کلیه امامزادگان به منظور بررسی صورت مجزا جلساتی را برگزار می‌کند.
وی با اشاره به اینکه در جوار ۱۶ امامزاده عظیم الشان مراسم تحویل سال برگزار خواهد شد افزود: در سه امامزاده شاخص نیز علاوه بر مراسم سال تحویل، برنامه‌هایی همچون خیمه‌های معرفت، غرفه نقاشی، غرفه پاسخ گویی به مسائل شرعی، غرفه قرآن بخوان و جایزه بگیر ویژه کودکان و نوجوانان پرپا خواهد شد و نماز جماعت نیز در این اماکن مقدس اقامه می‌شود.
اکبری خاطر نشان کرد: آستان مقدس امامزادگان یحیی و عیسی(ع)، سلطان حسین(ع) و احمد(ع) میزبان زائران و مسافران نوروزی هستند.
سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نطنز اظهار داشت: حضرت زهرا(س) چهار امامزاده واجب التعظیم میزبان عزاداران و سوگواران آن بانوی گرامی اسلام هستند.
وی تصریح کرد: در ایام دهه فاطمیه دوم، در آستان مقدس امامزادگان یحیی و طاهر(ع)، سلطان حسین(ع)، سید محمد وشوشاد(ع) و رقیه خاتون(س) مراسم عزاداری عاشقان اهل بیت با شکوه هرچه تمام‌تر برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز