خبرگزاری کار ایران

در هفته احسان و نیکوکاری:

۳۷۰۰پایگاه آماده جمع آوری کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری استان اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۵۰۴۵۲

از ۱۴ تا ۲۱ اسفندماه، ۳ هزار و ۷۰۰ پایگاه کمک‌های مردمی در سطح استان، آماده جمع آوری کمک‌های مردمی هستند.

ایلنا: مدیر کل کمیته امداد استان اصفهان با بیان اینکه مسئولیت جمع‌آوری کمک‌های مردمی در جشن نیکو کاری بر عهده کمیته امداد است، گفت: ۷۰ پایگاه مستقر در شهر اصفهان و بقیه در کل استان مستقر می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ مهدی مجلس‌آرا اظهار داشت: ۲ هزار و ۶۵۰ پایگاه در مدارس استان، ۲۹۰ پایگاه در حوزه‌های مقاومت بسیج و ۵۱ پایگاه در مساجد استان برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی مستقر می‌شوند.

وی با اشاره به پایگاه اصلی کمیته امداد در۷ نقطه شهر اصفهان گفت: پایگاه اصلی کمیته امداد در نگارستان امام خمینی(ره) واقع در فلکه فیض، میدان جمهوری، میدان قدس، میدان احمدآباد، پل خواجو و سی‌وسه پل است.

مجلس‌آرا به جمع‌آوری کمک‌ یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی مردم استان اصفهان در سال گذشته اشاره و افزود: پیش‌بینی می‌کنیم کمک‌های مردمی مردم اصفهان امسال به ۲ میلیارد تومان برسد.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان به درآمد ۹۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومانی کمیته امداد اشاره کرد و تصریح کرد: این مبلغ با رشد ۷۱ درصدی نسبت به درآمد سال ۹۱ مواجه بوده است.

وی با بیان اینکه حدود ۸۴ میلیارد تومان درآمد کمیته امداد از بخش زکات بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۶ درصد رشد داشته‌، خاطر نشان کرد: سرانه کمک هر شهروند اصفهانی به کمیته امداد مبلع ۱۰ هزار و۸۰۰ تومان و سرانه پرداخت صدقات هر شهروند نزدیک سه هزار و ۲۰۰ تومان بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز