خبرگزاری کار ایران

استاد موسیقی سنتی ایران در آئین افتتاحیه چهارمین جشنواره فیلم کوتاه حسنات در اصفهان:

مردم ایران علاقمند به شرکت در کارهای خیر هستند / رویکرد دولت جدید در مقوله موسیقی مثبت است

asdasd
کد خبر : ۱۵۰۲۴۰

حرکت هنرمندان بزرگ در کار خیر همراهی مردم را به دنبال خواهد داشت، چرا که مردم به واسطه اعتماد و علاقه خود به هنرمندان از این گونه اقدامات خیر اندیشانه استقبال می کنند.

ایلنا: استاد بزرگ موسیقی سنتی ایران، در آئین افتتاحیه چهارمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان اظهار داشت: طلایه دار شدن هنرمندان بزرگ در کارهای حسنه در ترویج این گونه کار‌ها موثر خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، شهرام ناظری افزود: مردم به واسطه اعتماد و علاقه خود به هنرمندان از این گونه اقدامات خیر اندیشانه استقبال می‌کنند.

استاد بزرگ موسیقی ایران با اشاره به استقبال مردم از کارهای بشر دوستانه گفت: مردم ایران نشان داده‌اند که علاقه‌مند به شرکت در کارهای خیر هستند.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود رویکرد دولت جدید در مقوله موسیقی را مثبت ارزیابی کرد و گفت: باز شدن فضای اجتماعی را هم هنرمندان و هم مردم حس کرده‌اند.

ناظری وضعیت کنونی دولت را مشوق آغاز حرکت‌های بشر دوستانه خود اعلام کرد.

وی رویکرد جدید را در اعتلای موسیقی اصیل ایرانی موثر دانست و گفت: مشکلات قبلی هنر موسیقی رفع و دیوارهای کشیده شده به دور هنر و موسیقی برداشته شده است.

گفتنی است امسال و درآئین افتتاح چهارمین جشنواره فیلم کوتاه حسنات برنامه‌ای نیز برای تجلیل از هنرمندانی که در سایر رشته ‌ها منشأ کارهای خیر بوده‌اند برگزار شد و شهرام ناظری، خواننده محبوب کشورمان که کنسرت‌هایی در زمینه فعالیت‌های انسان دوستانه و به نفع بیماران سرطانی، اوتیسم، دانش آموزان شین آبادی و موارد دیگر برگزار و عواید این کنسرت‌ها را شخصا به خانواده آن‌ها تقدیم کرده است، به شکل ویژه تقدیر شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز