خبرگزاری کار ایران

رییس کل دادگستری استان اصفهان خبر داد:

قضات خبره برای تعیین نماینده در کمیسیون‌های حل اختلاف مالیاتی و بیمه‌ای تصمیم‌گیری می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۷۸۰

با تشکیل هیات منتخب از قضات خبره جهت تعیین قضات نماینده در کمیسیون‌های حل اختلاف مالیاتی و بیمه‌ای در اصفهان باعثمشخص شدن شرح وظایف قضات نماینده در کمیسیون‌ها می‌شود.

ایلنا: با تشکیل هیات منتخب از قضات خبره جهت تعیین قضات نماینده در کمیسیون‌های حل اختلاف مالیاتی و بیمه‌ای در اصفهان باعثمشخص شدن شرح وظایف قضات نماینده در کمیسیون‌ها می‌شود.
به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، رییس کل دادگستری استان اصفهان در چهارمین جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری استان اصفهان در اتاق بازرگانی اصفهان از تشکیل کمیته سه نفره شامل نماینده اتاق بازرگانی اصفهان و دو نماینده از دادگستری با هدف اقدام پیشگیرانه از ورود به مرحله ورشکستگی شرکت‌ها و فعالان اقتصادی خبر داد و گفت: این کمیته تلاش می‌کند که با استفاده از ابزارهای موجود از ورود فعالان اقتصادی به مرحله ورشکستگی جلوگیری کند.
«احمد خسروی وفا» همچنین از تشکیل نشست تخصصی بین قضات شعب حقوقی دادگستری با مرکز داوری اتاق اصفهان با موضوع هماهنگی و کاهش ارجاع پرونده‌ها به محاکم و حل و فصل از طریق صلح و سازش و تراضی طرفین از طریق شورای حل احتلاف و مرکز داوری اتاق خبر داد.
رییس کل دادگستری استان؛ از تشکیل هیاتی منتخب ازقضات خبره جهت تعیین قضات نماینده در کمیسیون‌های حل اختلاف مالیاتی و بیمه‌ای خبر داد و گفت: مشخص شدن شرح وظایف قضات نماینده در کمیسیون‌ها به زودی به همت معاونت آموزشی تهیه و در اختیار قضات قرار می‌گیرد.
وی از برگزاری نشست‌های ادواری دادگستری با حضور قضات، اساتید دانشگاه و وکلای دادگستری خبر داد و گفت: در این نشست‌ها مسایل حقوقی و قضایی که در استان موارد متعددی دارد به بحثو ارایه نظر گذاشته می‌شود.
وی تاکید کرد: دادگستری خواستار مشارکت سایر بخش‌ها با هدف کاهش پرونده‌های ارجاعی به دادگاههاست زیرا باید ریشه نزاع بوسیله سازش خشکانده شود.
خسروی وفا؛ خواستار توجه مسوولین دولتی و فعالان اقتصادی به اقتصاد مقاومتی شد و گفت: تشکیل کارگروه اقتصاد مقاومتی در استان می‌تواند تولید داخل را مورد تقویت قرار دهد و از وابستگی اقتصادی به خارج کاشته شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز