خبرگزاری کار ایران

پلیس راه استان اصفهان تا ۲۵ اسفند ماه برگزار می‌کند؛

آموزش ۳ هزار راننده اتوبوس مسافربری در اصفهان / ممنوعیت تردد اتوبوس‌های فاقد کارت در نوروز

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۹۷۲

از تردد اتوبوس‌هایی که فاقد کارت شرکت در کلاس آموزشی باشند در ایام نوروز ۹۳ در محورهای اصفهان جلوگیری می‌شود.

ایلنا: رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به آموزش سه هزار راننده ناوگان مسافربری تا ۲۵ اسفند ماه گفت: از تردد اتوبوس‌ها یی که فاقد کارت شرکت در کلاس آموزشی باشند در ایام نوروز ۹۳ جلوگیری می‌شود.

به گزارش ایلنا از اصفهان، سرهنگ رضا رضایی «، ازاعمال سختگیری‌های شدید پلیس راه نسبت به تخلفات ناوگان اتوبوس‌های مسافربری به منظورکاهش تلفات نشانی از تصادفات و واژگونی‌های این خودرو‌ها طی ایام نوروز ۹۳ خبر داد و گفت: در همین راستا ۳ هزار راننده اتوبوس مسافربری تا ۲۵ اسفند ماه تحت آموزش‌های ویژه پلیس راه قرار می‌گیرند.

وی افزود: پس از پایان این کلاس‌ها به هرکدام از رانندگان شرکت کننده یک کارت و گواهینامه شرکت در کلاس‌های آموزشی اعطاء می‌شود و کسانی که قصد دارند در ایام نوروز اقدام به جابجایی مسافران کنند باید این کارت را همراه خود داشته باشند که درغیر این صورت از تردد آن‌ها جلوگیری به عمل خواهد آمد.

این مقام مسئول با اشاره به وقوع حوادثتلخی طی مدت ۱۱ ماهه امسال بر اثر تصادفات، آتش سوزی و واژگونی اتوبوس‌های مسافربری به وجود آمد عنوان داشت: رانندگان اتوبوس‌های مسافربری باید بدانند که جان ۴۰ نفر مسافر به آن‌ها سپرده شده و باید با رعایت دقیق قوانین و مقررات و با توجه به ایمنی خودروی خود و دقت بیشتر به رانندگی بپردازند.

سرهنگ رضایی با تقدیر و تشکر از همکاری و همراهی خوب رانندگان ناوگان اتوبوس‌های مسافربری با ماموران و کار‌شناسان پلیس راه در سال جاری تصریح کرد: البته این تذکر‌ها و سخت گیری‌های پلیس نسبت به قشر زحمت کش ناوگان اتوبوسرانی فقط مختص ایام نوروز نبوده و آن‌ها در همه ایام سال باید به رعایت قوانین و مقررات و دقت در ایمنی و سلامت خودروی خود و رفع نقص فنی آن اقدام کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز