خبرگزاری کار ایران

توسط اداره آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان برگزار می‌شود:

مسابقات آزاد مهارت جوشکاری اسفند ماه در اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۸۰۴

مسابقات آزاد مهارت در رشته جوشکاری بدون محدودیت سنی اسفند ماه در استان اصفهان برگزار می‌شود.

ایلنا: مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای کشوردر خصوص نحوه ثبت نام مسابقات آزاد مهارت در رشته جوشکاری بیان داشت: ثبت نام مسابقات از طریق سامانه www. advari. irantvto. ir از تاریخ ۲۶ / ۱۱ / ۹۲ تا ۱۳ / ۱۲ / ۹۲ صورت می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، ابوطالب جلالی، درخصوص روش اجرای مسابقات مذکور اظهار داشت: مسابقات آزاد جوشکاری در دو مرحله کتبی و عملی برگزار می‌شود که زمان برگزاری آزمون کتبی این مسابقات مورخ ۲۳ / ۱۲ / ۹۲ و زمان برگزاری آزمون عملی از تاریخ۱۳تا ۲۵ اردیبهشت ماه سال جاری در اصفهان برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: مرحله شهرستانی به صورت آزمون کتبی در مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان و مرحله ملی به صورت متمرکز در اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان تهران برگزار می‌شود.

مدیر کل فنی و حرفه‌ای استان اصفهان با اشاره به اینکه بنگاه‌های اقتصادی و صنفی از حامیان برگزاری این مسابقات هستند افزود: تمامی افرادی که دارای مهارت جوشکاری هستند، بدون شرط سنی می‌توانند در مسابقات مذکور شرکت کنند.

جلالی خبر داد: این مسابقات در سه گروه جوشکاری در فرایندهای SMAW، GMAW و GTAW برگزار می‌شود.

جلالی اهداف برگزاری این مسابقات را ارتقای فرهنگ مهارت آموزی در کشور، جلب نظر بنگاه‌های اقتصادی، صنایع و صنوف در ارتقای مهارت شاغلان، ایجاد فرصتی مناسب جهت تبادل فنی و تجارب حرفه‌ای بین شاغلان و بنگاه‌های اقتصادی، شناسایی کمبودهای موجود در آموزشهای فنی و حرفه‌ای برای شاغلان و برنامه ریزی برای رفع آن‌ها، به هنگام سازی دانش و توانایی شاغلان، شناسایی نخبگان و استاد کاران مهارتی، فراهم سازی امکان حضور نخبگان مهارتی در مسابقات بین المللی عنوان کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز