خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان خبر داد:

انهدام باند سارقان منزل در اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۶۵۸

سارقان در بازجویی‌های انجام شده به ۱۰۶ فقره سرقت منزل در سطح شهر اصفهان اعتراف کردند که با راهنمایی آن‌ها تمامی مالباختگان و محل‌های سرقت شناسایی شد.

ایلنا: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اعضای باند چهارنفره سرقت از منازل شناسایی و دستگیر شدند.
به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از منازل مردم در حوزه غرب اصفهان تحقیقات ویژه و گسترده‌ای در این زمینه آغاز که با استفاده از اقدامات ویژه پلیسی، گشت‌های نامحسوس و تصاویر دوربین‌های مداربسته سرانجام هویت یکی از متهمان شناسایی شد.
سرهنگ «ستار خسروی» گفت: متهم که غیر بومی و فردی سابقه دار است طی هماهنگی با مقام قضایی در عملیاتی توسط ماموران دستگیر که پس از مواجه شدن با اسناد و مدارک و مستندات پلیس به جرم خود اعتراف و سه نفر دیگر از همدستان خود را نیز معرفی کرد.
وی تصریح کرد: با اعترافات متهم، همدستان وی نیز در عملیات دیگری دستگیر که در تحقیقات صورت گرفته به چندین فقره سرقت منزل در سطح شهر اصفهان و محل‌های اختفای اموال مسروقه راقرار کردن که در بازرسی از مخفیگاه‌های سارقان بیش از یک میلیارد تومان اموال مسروقه کشف و ضبط شد.
سرهنگ خسروی با بیان اینکه مته‌مان همگی ۲۵ساله، غیر بومی و دارای سوابق متعدد کیفری هستند، گفت: سارقان در بازجویی‌های انجام شده به ۱۰۶ فقره سرقت منزل در سطح شهر اصفهان اعتراف کردند که با راهنمایی آن‌ها تمامی مالباختگان و محل‌های سرقت شناسایی شد.
این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: در این زمینه پرونده‌ای تشکیل و مته‌مان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی داده شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز