خبرگزاری کار ایران

استاندار اصفهان تاکید کرد:

دانشگاه‌ها و مراکز علمی معتبر، عاملی برای پیشرفت و توسعه استان هستند

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۶۴۵

وجود دانشگاه ها و مراکز علمی متعدد در اصفهان، به عنوان صنعتی ترین استان کشور زمینه های پیشرفت و توسعه این استان در همه زمینه ها را فراهم می کند.

ایلنا: استاندار اصفهان در آیین تکریم و معارفهٔ نماینده تام الاختیار ریاست عالی دانشگاه آزاد اسلامی در استانهای اصفهان، یزد و سمنان استان اصفهان را دارای ظرفیت‌های بالایی در بخش پژوهشی و صنعت دانست و اظهار داشت: دانشگاه آزاد در استان بستر بسیار مناسبی را دارد و می‌تواند از مجموع ظرفیت‌های موجود در استان به بهترین شکل استفاده کند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ رسول زرگرپور با بیان اینکه اصفهان با برخورداری از ۱۰ هزار واحد صنعتی و تولید ۷۰ درصد از فولاد کشور و همچنین ۵۰ درصد از تولید سیمان و مصالح ساختمانی و ۴۰ درصد از صنایع دستی کشور، صنعتی‌ترین استان کشور به شمار می‌رود، تصریح کرد: وجود دانشگاه‌ها و مراکز علمی معتبر در اصفهان زمینهٔ پیشرفت و توسعه استان را فراهم کرده است.

وی به وجود مراکز صنعتی، نظامی، پتروشیمی، پالایشگاه، نیروگاه، تاسیسات هسته‌ای و پژوهشی در استان اصفهان اشاره کرد و افزود: دانشگاه آزاد اسلامی باید زمینه استفاده از این ظرفیت‌ها را فراهم کند.

زرگرپور با بیان اینکه مردم اصفهان بسیار خلاق و مبتکر هستند؛ افزود: اصفهان در همهٔ زمینه‌ها استانی مستعد برای توسعه است و تمام زیرساخت‌ها وا مکانات لازم برای توسعه را در خود جای داده است.

استاندار اصفهان یادآور شد: در ماه‌های اخیر با توجه به شرایط موجود از ظرفیت‌های دانشگاه آزاد به خوبی استفاده نشده است و امیدوارم با مدیریت جدید بخشی از این شرایط اصلاح شود و دانشگاه در مسیر ترقی و پیشرفت قرار گیرد.

وی فعالیت پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی در گذشته را ضعیف خواند و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی باید مراودات قوی با مراکز صنعتی و پژوهشی استان داشته باشد و از توانایی استان در این بخش استفاده کند.

استاندار اصفهان با بیان اینکه از فعالیت‌های دانشگاه آزاد حمایت می‌کنیم؛ افزود: مدیریت استان آمادگی خود را برای همکاری در همهٔ زمینه‌ها با دانشگاه آزاد اعلام می‌دارد.

رسول زرگرپور ابراز امیدواری کرد که با ریاست «رضا امرالهی» نماینده تام الاختیار ریاست عالی دانشگاه آزاد اسلامی بر منطقه چهارم این دانشگاه، ارتباط این دانشگاه با صنعت استان اصفهان تقویت شود.

شایان ذکر است در این مراسم، «رضا امرالهی» به عنوان نماینده تام الاختیار ریاست عالی دانشگاه آزاد اسلامی در استانهای اصفهان، یزد و سمنان معرفی و از خدمات «مهدی مظاهری» تقدیر شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز