خبرگزاری کار ایران

در سی و پنجمین سال از پیروزی انقلاب اسلامی صورت گرفت:

افتتاح درمانگاه تخصصی ۲۰۰ تخت خوابی بیمارستان حجتیه اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۳۸۳

به مناسبت ایام مبارک دهه فجر و ‌همزمان با ۲۲ بهمن، سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور وزیر امور اقتصاد و دارایی و استاندار اصفهان، درمانگاه تخصصی بیمارستان حجتیه افتتاح شد.

ایلنا: به مناسبت ایام مبارک دهه فجر و ‌همزمان با ۲۲ بهمن، سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور وزیر امور اقتصاد و دارایی و استاندار اصفهان، درمانگاه تخصصی بیمارستان حجتیه افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، بیمارستان حجتیه که به نام مبارک امام زمان(عج) نام‌گذاری و مزین شده است در سال ۱۳۵۰ تأسیس شده و دارای۱۸ هزار مترمربع عرصه و ده هزار متر مربع زیر بنا است.

در این بیمارستان بخش‌های مختلفی از قبیل بخش جراحی، اورژانس، دندانپزشکی، داخلی زنان و زایمان، داروخانه، آزمایشگاه، رادیولوژی، سونوگرافی، اتاق عمل و دیالیز فعال است. و این بیمارستان از این ظرفیت برخورداراست که روزانه به طور متوسط به بیش از۲ هزار نفر ارائه خدمت کند.

درمانگاه حجتیه نیز بر اساس طرح توسعه خود با همکاری مهندسان و مشاوران، همزمان با سی و پنجمین سالگرد پیروز انقلاب اسلامی به بهره برداری رسید. این درمانگاه با داشتن ۱۲۰ تخت تخصصی و ۸۰ تخت دیالیز با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز