خبرگزاری کار ایران

بهره‌برداری ۷۳ پروژه در دهه فجر در اردستان

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۴۰۱۸

فرماندار اردستان گفت: ۷۳ پروژه در زمینه‌های مختلف عمرانی و خدماتی در ایام دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، سید محمد هادی احمدی‌طبا اظهار داشت: ۷۳ پروژه در زمینه‌های مختلف عمرانی و خدماتی در ایام دهه فجر با اعتباری بالغ بر ۲۴۴ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد که مرکز جامع سلامت روستای نیسیان و استخر آبشار اردستان از جمله این طرح‌ها خواهد بود.

احمدی‌طبا اضافه کرد: پروژه استخر آبشار اردستان با اعتباری بالغ بر چهار و نیم میلیارد تومان در دهه فجر به بهره‌برداری خواهد رسید همچنین برای مرمت و تکمیل خانه حکیم نیز حدود چهار و نیم میلیارد تومان بودجه اختصاص یافته که به زودی بهره‌برداری می‌شود.

وی تصریح کرد: هتل سایبان کویر اردستان بعد از گذشت چندین سال مشکلات آن رفع شده و تمام مجوزهای آن نیز اخذ شده که تالار، اتاق، رستوران و کافی‌شاپ از جمله بخش‌های آن است و این هتل که تکمیل و آماده شده به زودی و تا پایان سال جاری افتتاح می‌شود.

فرماندار اردستان یادآور شد: حدود ۱۵۸ میلیارد تومان اعتبار در راستای مرمت و بازسازی راه‌های شهرستان اردستان تخصیص پیدا کرده و حجم بسیاری از راه‌های شهرستان بازسازی و بهسازی شده است.

احمدی‌طبا خاطرنشان کرد: پروژه مسکن کریمان شهر زواره شروع به کار کرده همچنین بحث الحاق زمین برای زواره نیز در دستورکار قرار دارد و انجام خواهد شد، الحاق زمین برای اردستان همراه با نقشه‌های تفکیک شده انجام شده است.

وی با بیان اینکه یک اتفاق خوب در حوزه مسکن کریمان مهاباد تا پایان سال خواهیم داشت، بیان کرد: امید می‌رود تا پایان بهمن ماه برای پروژه مسکن کریمان اردستان به ازای هر واحد مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان تسهیلات واریز شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز