خبرگزاری کار ایران

مشاور عالی مقام معظم رهبری در مراسم یادواره شهدای بنی فاطمه اصفهان:

خون شهدا معادلات جهان را بر هم زد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۶۰۷

شهدا بهترین جوانان این سرزمین بودند زیرا بدون هیچ چشم داشتی برای زنده نگه داشتن انقلاب و پاسداری از مرزهای ایران دست از جان کشیدند / باید گفت اگر شهدا نبودند ایران هم نبود و چه بسا عراق، امروز اصفهان و سایر شهرهای ایران را از آن خود کرده بود.

ایلنا: مشاور عالی مقام معظم رهبری در مراسم یادواره ۱۹۰ شهید بنی فاطمه اصفهان با ادای احترام به مقام شهدای سراسر کشور، از اصفهان به عنوان یک قطب تاثیرگذار در وقایع تاریخی کشور یاد کرد و گفت: خانواده شهدا باید بدانند که درد ما با آنها مشترک است و مادر جبهه های جنگ از نزدیک شاهد رشادت های آنها بودیم.

به گزارش خبرنگار " ایلنا " از اصفهان: سردار سرلشگر " رحیم صفوی "، با اشاره به اینکه صاحب این انقلاب حضرت ولی عصر(عج) است که به پا کننده صلح واقعی در سراسر جهان است، ادامه داد: ما عهد و پیمان خود را با قرآن و رسل خدا(ص) و رهبری بسته ایم و تا آخر عهدشکنی نخواهیم کرد. باید هر کدام از ما در فکرمان و مسئولیت های مختلفمان همواره به این بیندیشیم که برای زنده نگه داشتن یاد شهدا چه کنیم.

وی با اشاره به اینکه خون شهدا هندسه و قدرت جهانی را تغییر داد، اظهار داشت: شهیدان رفتند تا اسلام و قرآن و ایران زنده بمانند. شهدا عارفان کاملی بودند که بر حقایق هستی واقف شدند و برای رسیدن به معبود تلاش کردند.

صفوی، در ادامه به بیداری اسلامی در جهان اشاره و از آن به عنوان ثمره انقلاب یاد کرد و افزود: یکی از دلایلی که جهان، جنگ را به ما تحمیل کرد ترس از گسترش انقلاب اسلامی به دیگر کشورها بود که ما با مقاومتمان درس بزرگی به آنها دادیم و نگذاشتیم انقلابمان توسط ابرقدرتها مصادره شود شبیه آنچه که اکنون در مصر شاهد آن هستیم که انقلابشان توسط آمریکا مصادره و به بیراهه کشیده شد.

سردار سرلشگر صفوی، ضمن اشاره به آنچه در سوریه می گذرد و تاثیر دخالت های بیگانگان در بحران سوریه افزود: آنچه در سوریه می گذرد حاصل دخالت های عربی، صهیونیستی و آمریکایی است. عربستان به سوریه سلاح می فرستد و جریان های تکفیری و تروریستی را حمایت می کنند. من عمیقاً معتقدم که تکفیری ها نمی توانند مسلمان باشند زیرا یک مسلمان هرگز دست به چنین اقدامات وحشیانه ایی نمی زند آنها صهیونیست هایی هستند که در لباس اسلام ظاهر شده اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز