خبرگزاری کار ایران

به میزبانی دانشگاه آزاد مبارکه در اسفند ماه برگزار می شود:

دومین همایش ملی کاربرد علوم ورزشی در پیشرفت تربیت بدنی و ورزش قهرمانی

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۵۹۱

دومین همایش ملی کاربرد علوم ورزشی در پیشرفت تربیت بدنی و ورزش قهرمانی دردانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه ۷ و ۸ اسفندماه برگزار می‌شود.

ایلنا: معاون پژوهشی دانشگاه آزاد مبارکه با اشاره به برگزاری دومین همایش ملی کاربرد علوم ورزشی در پیشرفت تربیت بدنی و ورزش قهرمانی گفت: این همایش با هدف توسعه و ترویج فرهنگ تحقیق و پژوهش در زمینه‌های مختلف علوم ورزشی و معرفی آخرین دستاوردهای تحقیقات ورزشی و تبادل دستاورد‌ها و تجربیات محققین و مربیان، و خصوصاً با هدفِ استفاده و بکارگیری یافته‌های نوین ورزشی از سوی جامعه ورزش کشور در راستای کاربرد آن‌ها در زمینه‌های مختلف تربیت بدنی و ورزش، به منظور توسعه و پیشرفت تربیت بدنی و ورزش کشور است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، عبدا.. هادی افزود: تعداد مقالات ارسال شده به دبیرخانه همایش توسط محققین ۲۵۸ مقاله بوده است که پس انجام مراحل دقیق داوری تعداد ۵۱ مقاله به عنوان سخنرانی و تعداد ۱۵۱ مقاله به عنوان پوس‌تر در این همایش پذیرفته شد.

وی اضافه کرد: محورهای این همایش شامل، مدیریت و برنامه ریزی ورزشی، فیزیولوژی ورزشی، رفتار حرکتی و روان‌شناسی ورزشی، حرکات اصلاحی و آسیب‌شناسی ورزشی، فناوری ورزشی، پزشکی – ورزشی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز