خبرگزاری کار ایران

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری تاکید کرد:

دانشگاه آزاد اسلامی دهاقان از موفق‌ترین واحدهای دانشگاهی است

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۷۹۹

وظیفه جامعه دانشگاهی است که برای کمک و هدایت دانشجویان و نسل جوان به سمت تربیت دینی تلاش کند.

امام جمعه موقت اصفهان درجلسه شورای فرهنگی دانشگاه دهاقان، بااشاره به اینکه مسئولان این واحد باید طوری برای دانشجویان برنامه‌ریزی کنند که فطرت خداجویی آنان احیا شود تا در دنیا عزت به دست آید گفت: خوشبختانه این واحد یکی از موفق‌ترین واحدهای دانشگاهی در کسب دستاوردهای فرهنگی است.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام و المسلمین میردامادی؛ با اشاره به اینکه پست‌ها و موقعیت‌ها وسیله‌ای برای رسیدن به آخرت است اظهار داشت: زندگی و مسئولیت انسان‌ها در یک حکم قرآنی، امتحان الهی است.

وی اضافه کرد: دنیا مقصد نیست بلکه وسیله است، جهان خانه‌ای مجازی است و آخرت خانه اصلی و محل قرار. پس در این گذر انسان باید از توانمندی خود برای کمک محرومان استفاده کند، وظیفه جامعه دانشگاهی نیز کمک و هدایت دانشجویان و نسل جوان و تربیت دینی آ‌ن‌هاست.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان با اشاره به وقایع بهمن ماه سال ۵۷ گفت: هویتی که خدا، امام خمینی(ره)، مردم و انقلاب به بهمن ماه داد آن را متمایز نموده است. نمایش عظمت بی‌سابقه ملت ایران و حمایت از جمهوری اسلامی، نمایش بصیرت سیاسی و دینی مردم، نمایش هوشمندی و زمان‌شناسی و تفکرات رهبر فرزانه انقلاب در مواجهه و کنترل و نظارت و دفع بحران‌ها در حماسه انفجار نور تبلور یافت.

آذین؛ با اعلام خبر کسب رتبه نخست پژوهش‌های قرآنی درمنطقه گفت: با بودجه ۱۷۰ درصدی فرهنگی که دراختیار این دانشگاه قرار گرفته است، سمت و سوگیری طرح‌های پژوهشی و پایان‌نامه‌ها به سمت موضوعات دینی و فرهنگی است.

وی با اشاره به اینکه تا پایان سال جاری واحد دهاقان میزبان پیکر شهدای گمنام خواهد بود گفت: دو تن از این نام‌آوران گمنام در این واحد دانشگاهی تدفین خواهند شد.

در ادامه نشست شهریاری، رئیس دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان، با ارائه گزارشی از روند فعالیت‌های فرهنگی در این دانشگاه گفت: طی سالیان اخیر دفتر فرهنگ اسلامی واحد موفقیت‌های بسیار خوبی را به دست آورده است که می‌توان به کسب بیش از ۹۰۰ امتیاز در زمینه نماز، حضور ائمه جماعات در خوابگاه‌ها، دانشکده‌ها، حسینیه رضویه، کسب رتبه‌های بر‌تر در زمینه فعالیت‌های قرآنی، کسب عنوان بر‌تر در زمینه عفاف و حجاب، انجام بیش از ۶۰ پژوهش قرآنی و… از جمله این فعایت‌ها هستند.

جلسه شورای فرهنگی واحد دهاقان با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین میردامادی، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان اصفهان، حجت‌الاسلام والمسلمین عابدینی، معاون نهاد، اعضای هیأت رئیسه واحد، اعضای هیأت علمی مدعو و کارکنان دفتر فرهنگ اسلامی در محل سالن اجلاس واحد برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز