خبرگزاری کار ایران

مدیر کل بهزیستی استان اصفهان در مراسم تجدید میثاق با امام(ره):

باید ثابت کنیم فرزندان شایسته‌ای برای جامعه هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۷۷۵

انقلاب ما باخون شهدا حفظ شده و امروز بر همه ما واجب است با ادامه راه شهدا و پیروی از آرمان‌های رهبر فرزانه انقلاب به امام و رهبری ثابت کنیم.

ایلنا: همزمان با ورودحضرت امام(ره) در ۱۲ بهمن ماه و پیروزی شکوه‌مند انقلاب اسلامی مدیرکل، معاونین، و جمعی از کارکنان اداره کل بهزیستی استان اصفهان به همراه کودکان مهدهای کودک با در دست داشتن شاخه‌های گل به مرقد مطهر شهدا رفتند تا باردیگر با آرمانهای امام، شهدا و انقلاب بیعت نموده و از مقام شامخ این عزیزان تجلیل نمایند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، محمد‌زاده مدیر کل بهزیستی استان اصفهان در این مراسم گفت: انقلاب ما باخون شهدا حفظ شده و امروز بر همه ما واجب است با ادامه راه شهدا و پیروی از آرمانهای رهبر فرزانه انقلاب به امام و رهبری ثابت کنیم فرزندان شایسته‌ای برای حکومت و جامعه هستیم.

نواختن زنگ انقلاب در مهد‌های کودک سراسر استان اصفهان

در سالروز ورود تاریخی رهبر کبیر انقلاب همزمان با مهد‌های سراسر استان اصفهان زنگ انقلاب در مهد کودک رنگین کمان طنین انداز شد.

مدیر کل، معاون اجتماعی، رییس حراست، مسئول روابط عمومی و جمعی از کار‌شناسان حوزه اجتماعی بهزیستی استان اصفهان پس از تجدید میثاق با شهدا در مهد کودک رنگین کمان حضور بهم رساندند و با نواختن زنگ انقلاب، شور و نشاطی انقلابی به مهد کودک بخشیدند تا لحظه‌های تاریخی ورود امام(ره) در ذهن کودکان حک گردد و سبب شود آن‌ها با ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب آشنا شوند و عظمت و عزت پیروزی انقلاب را هرچه بیشتر درک نمایند.

در پایان این مراسم کودکان از دست مدیر کل و معاون اجتماعی اداره کل بهزیستی استان اصفهان هدایایی دریافت نمودند تا برای همیشه شیرینی این روز در خاطرشان باقی بماند.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز