خبرگزاری کار ایران

رییس کل دادگستری استان اصفهان تاکید کرد:

افزایش امنیت عمومی، با توجه بیشتر به سازمان‌های وابسته

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۵۵۶

توجه به مشکلات و تقویت سازمان‌های وابسته به دستگاه قضایی امنیت بیشتر عمومی را به دنبال دارد.

ایلنا: رییس کل دادگستری استان اصفهان در جلسه شورای قضایی استان، به معرفی سازمانهای وابسته به دستگاه قضایی استان پرداخت و اظهار داشت: دادگستری، دادسرا، سازمان زندان‌ها، سازمان قضایی نیروهای مسلح، اداره بازرسی، پزشکی قانونی، ثبت اسناد و املاک، تعزیرات و دادسرای ویژه روحانیت ۸ سازمانی است که وابسته به دستگاه قضایی در هر استان فعالیت داشته و اعضای شورای قضایی استان را تشکیل می‌دهند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ احمد خسروی وفا با اشاره به جایگاه نظارتی تعدادی از این سازمان گفت: پررنگ‌ترین ارگان‌های نظارتی در هر استان منتسب به اعضای این شوراست.

وی به شرح وظایف مهم این سازمان‌ها پرداخت و خاطر نشان ساخت: سختی و حجم مضاعف کارکه بر دوش این نهادهاست بر کسی پوشیده نیست و هرگونه کمبود و یا خللی در کار و وظایف آن‌ها مشکلات جدی را برای استان بهمراه خواهد داشت.

رییس شورای قضایی استان در پایان عمده مشکلات سازمانهای منتسب به دستگاه قضایی استان را کسری اعتبارات، کمبود نیرو، و نامناسب و استیجاری بودن برخی ساختمانهای اداری فرسوده بودن ناوگان خودرویی این سازمان‌ها برشمرد و رفع و رسیدگی به این مشکلات را خواستار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز