خبرگزاری کار ایران

مدیر کل جدید حمل و نقل و پایانه‌های استان اصفهان خبر داد:

رتبه برتر اصفهان در تعداد پایانه‌های بار و مسافر

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۰۷۲

استان اصفهان بدلیل قرارگیری در مرکز کشور و وجود کارخانه های مهمی همچون فولاد مبارکه، پالایشگاه، ذوب آهن توانسته رتبه اول در تعداد پایانه بار و مسافر را به خود اختصاص دهد.

ایلنا: مدیر کل جدید حمل و نقل و پایانه‌های استان اصفهان با حضور در بازدید از دفتر یک روزنامه استانی، گفت: حمل و نقل از مشاغلی است که به عنوان یک صنعت ارزشمند تلقی شده و جایگاه بسیار ویژه‌ای در بین دیگر صنایع دارد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان اصفهان تصریح کرد: استان اصفهان به‌دلیل قرارگیری در مرکز کشور و در مسیر ۴ کریدور شمال به جنوب و غرب به شرق و با توجه به وجود کارخانه‌های مهمی همچون فولاد مبارکه، پالایشگاه، ذوب آهن و صد‌ها کارخانه کوچک و بزرگ استان اصفهان توانسته حرف اول را در زمینه تناژ کالای حمل شده، رتبه اول در تعداد پایانه بار و مسافر را به خود اختصاص دهد.

امانی با اعلام اینکه سالانه بیش از ۸۰ میلیون تن کالا از استان اصفهان به دیگر نقاط کشور جا به جا می‌شود اذعان کرد: اصفهان رتبه اول حمل و نقل کالا را در کشور را از آن خود کرده و سالانه در زمینه حمل مسافر نزدیک به ۱۲۰ میلیون مسافر از استان اصفهان جا به جا می‌شوند.

امانی نوسازی ناوگان را از نیازهای اصلی در زمینه توسعه و ارتقاء صنعت حمل و نقل در کشور عنوان کرد و خاطر نشان ساخت: می‌طلبد با توجه به توسعه و پیشرفت کمی و کیفی حمل و نقل در کشور نوسازی ناوگان‌ها نیز بیش از پیش در دستور کار قرار بگیرد و شاهد نوسازی ناوگان در حمل و نقل کالا و مسافر در کشور باشیم.

مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان با اشاره به اینکه استان اصفهان به عنوان قطب حمل و نقل در کشور می‌باشد گفت: با تلاش در بحثزیرساخت‌های حمل و نقل استان و کمک بخش خصوصی می‌توانیم به احداثشهرک حمل و نقل در شهرستان اصفهان دست پیدا کنیم.

وی تصریح کرد: استان اصفهان با دارا بودن ۳۳ مجتمع خدمات رفاهی بین راهی دارای رتبه اول در احداثمجتمع‌های خدمات رفاهی بین راهی بوده اما از دید اینجانب هنوز نتوانسته مثمر ثمر باشد و نیاز به گام‌های بلندتری در جهت ارتقاء مجتمع‌ها داریم و باید شاهد احداثمجتمع‌های بین راهی همچون آفتاب مهتاب و مارال ستاره در استان قم باشیم.

مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان اصفهان از افتتاح ۳ مجتمع خدمات رفاهی بین راهی و نصب ۱۲ دوربین کنترل سرعت و پاسگاه پلیس راه نائین - یزد در دهه فجر در استان اصفهان خبر داد.

امانی در پایان هدف از این بازدید را تعامل بیشتر با رسانه‌ها و آشنایی با ظرفیت‌های استان بیان کرد و افزود: تعامل با رسانه‌های مختلف موجب شناسایی و آشنایی بیشتر مردم با عملکردهای این اداره کل خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز