خبرگزاری کار ایران

مدیرکل پست استان اصفهان خبر داد:

توزیع بیش از ۴ هزار فقره سند مالکیت به مالکان از طریق پست استان اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۲۸۱

بیش از ۱۸ هزار فقره مدارک ثبتی از دفاتر اسناد رسمی توسط ماموران پستی برای ثبت سند رسمی به اداره ثبت اسناد و املاک استان اصفهان تحویل داده شده است.

ایلنا: مدیرکل پست استان اصفهان با اشاره به طرح پستی کردن اسناد رسمی و اقدامات درست شرکت پست در این خصوص، گفت: از ابتدای آغاز به کار این طرح تاکنون، بیش از ۱۸ هزار فقره مدارک ثبتی از دفا‌تر اسناد رسمی توسط ماموران پستی که امور مربوط به پردازش این تعداد مدارک را انجام داده‌اند گرفته شده و برای ثبت سند رسمی به اداره ثبت اسناد و املاک استان اصفهان تحویل داده شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، سید سعید رجالی؛ اظهار داشت: تاکنون در روستاهای شهرستان‌های اردستان، تیران و کرون، چادگان، فلاورجان، نجف‌آباد، مبارکه، شهرضا، خمینی‌شهر، آران و بیدگل کار نصب کدپستی بین ۳۰ تا ۱۰۰ درصد پیشرفت داشته است.

وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۶ هزار پلاک و کدپستی در منازل روستایی بخش‌های مرکزی، قمصر و برزک کاشان نصب شده است. جمع آوری اطلاعات پلاک‌های کدپستی و نصب آن‌ها در روستاهای کاشان براساس تقاضای بخشداری‌ها صورت گرفت.

وی افزود: اعتبارات لازم در خصوص نصب کدهای پستی در روستاهای استان اصفهان از طریق استانداری و فرمانداری‌ها تامین می‌شود.

رجالی ضمن لازم دانستن ساخت و نصب پلاک کدپستی ۱۰رقمی در روستاهای بخش مرکزی و قسمتی از شهرک‌های اردستان، گفت: از فرماندار شهرستان درخواست داریم در این خصوص کمک کند.

مدیرکل پست استان اصفهان به ساخت و نصب یک میلیون پلاک کدپستی ۱۰ رقمی در اصفهان اشاره کرد و بیان داشت: مقرر شده ساخت و نصب یک میلیون پلاک کدپستی ده رقمی به همراه پلاک شهرداری در شهر اصفهان به مدت ۲۰ماه انجام شود.

وی در خصوص عدم تعلل شرکت پست در توزیع قبوض تلفن ثابت مشترکان اصفهان گفت: اداره کل پست استان اصفهان در خصوص توزیع قبوض تلفن ثابت تعللی نداشته و آن‌ها را به موقع به مشترکان تحویل داده است.

رجالی با شاره به اینکه این کار برای نخستین دوره توسط پست انجام شده است، بیان داشت: تعداد زیادی از این قبوض از نظر نشانی و کدپستی ۱۰ رقمی دارای مشکل بود اما با وجود محدودیت زمانی و شرایط آب و هوایی، با انجام تمهیدات لازم، نامه رسان‌ها توانستند حتی در روزهای تعطیل و بعدازظهر‌ها تمام قبوض تلفن ثابت را سرموقع به مشترکان تحویل دهند.

وی ادامه داد: شرکت مخابرات استان اصفهان قبل از اینکه به قطع تلفن مشترکان بپردازد باید به شرکت پست در خصوص عدم توزیع قبوض به کاربران، اخطار می‌داد اما در این خصوص نیز اقدامی انجام نداد.

مدیرکل پست استان اصفهان تصریح کرد: مشکلات ایجاد شده را قبول دارم اما با رفع نواقص توانستیم قبوض را به موقع تحویل دهیم.

وی تاکید کرد: ما برای توزیع به موقع قبوض مستنداتی داریم حتی گروه کار‌شناسی داشته‌ایم که بر چگونگی توزیع آن‌ها نظارت می‌کردند. که یکی دیگر از مستندات اداره پست این است که گزارشات پایان توزیع قبوض تلفن ثابت را از هر موضعی دریافت می‌کردیم.

وی با اشاره به توزیع قبوض تلفن همراه از سوی اداره کل پست استان، گفت: چند سالی است که وظیفه توزیع قبوض تلفن همراه را به عهده داریم و تاکنون مشکلی در این خصوص به وجود نیامده است.

مدیرکل پست استان اصفهان اضافه کرد: حدود یک میلیون تلفن ثابت فعال در اصفهان وجود دارد که از این میزان حدود ۸۴۰ هزار قبض به اداره کل پست استان واگذار شد.

وی تاکید کرد: تاکنون بالغ بر ۴ هزار فقره سند مالکیت از طریق پست به مالکان توزیع شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز