خبرگزاری کار ایران

مدیردرمان تامین اجتماعی اصفهان تأکید کرد:

درمانگاههای تأمین اجتماعی باید به مجهزترین امکانات تجهیز شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۲۲۶

از اولویت های اصلی مدیریت درمان استان، درمان مستقیم و بهبود وضعیت اورژانس بیمارستانهاست.

ایلنا: مدیر درمان تأمین اجتماعی استان اصفهان در دیدار با اعضای کمیته بیمه و درمان خانه کارگر و کانون بازنشستگان استان اصفهان افزود: درحال حاضر بازسازی اورژانس بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا(س) نجف آباد درحال اجرا ست و اجرای فازهای دوم و سوم اورژانس بیمارستان دکتر شریعتی طی ۴ ماه آینده در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار " ایلنا " از اصفهان، " علی اعتصام پور " ادامه داد: دومین گام، ارتقای فرایند های ارایه خدمات دردرمانگاههای سرپایی است. زیرا معتقدم درمانگاههای تأمین اجتماعی باید به مجهزترین امکانات که در شأن بیمه شدگان و کارکنان است، تجهیز شده و امکانات درمانی متناسب به آنان ارایه گردد.

" اعتصام پور " تصریح کرد: اعتقاد راسخ من راه اندازی سیستم ارجاع است که دست یابی به این منظور با اعتماد شما به عنوان نمایندگان بیمه شدگان به کارشناسی مسئولین درمان تأمین اجتماعی میسر می گردد.

مدیر درمان استان با اشاره به تشکیل کمیته درمان با حضور مجرب ترین متخصصین مراکز تابعه تأکید کرد: به دور از هر گونه شعار، رویکرد ما در درمان مستقیم دفاع از حقوق بیمه شدگان است.

وی تشکیل شورای سیاستگزاری ارایه خدمات درمانی استان با پیشنهاد مدیریت درمان و با حضور دانشگاه علوم پزشکی، نظام پزشکی، سازمانهای بیمه گر و نمایندگان انجمن های تخصصی پزشکان را در راستای حل مشکلات درمانی استان دانست و یاد آور شد: چالش های موجود در درمان استان از جمله پدیده ای به نام زیر میزی از مسائلی است که باید به مرور حل شود.

مدیر درمان استان همچنین بر ادامه تعامل مستمر با نمایندگانی ازکانون بازنشستگان و خانه کارگر تأکید کرد.

معاون درمان تامین اجتماعی استان اصفهان نیزبا اشاره به احداثدرمانگاه رهنان و احداثمرکز درمانی در تیران و کرون که در اولویت برنامه های مدیریت درمان قرار دارد، اظهار داشت: درخصوص افزایش تعداد دندانپزشکان نیز مکاتباتی با اداره کل درمان مستقیم درخصوص افزایش ردیف دندانپزشکی مراکز درمانی تأمین اجتماعی شده است که امیدواریم در راین راستا اقدامات لازم صورت گیرد.

مصلحی، همچنین در پاسخ به نماینده دولت آباد، احداثدرمانگاه در این شهر را منوط به تهیه زمین مناسب و یا ساختمانی دانست که قابلیت تبدیل به مرکز درمانی مطابق با استاندارد را داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز