خبرگزاری کار ایران

مسئول کمیته کارگری و کارآفرینی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی:

جامعه کارگری همواره هوشیار بوده و با صبر توطئه های دشمنان را خنثی می کند

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۴۲۲

در برنامه های امسال دهه فجر باید شاهد تحول، نوگرایی، تعمیق و شور و حال جدیدی باشیم.

ایلنا: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛ در نشست کمیته کارگری و کارآفرینی با اشاره به ریشه های ایجاد انقلاب اسلامی ایران گفت: پیوند امام و امت موجب انقلاب و پیروزی و تداوم آن شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، غلامعلی قادری؛ نقش مردم در پیروزی انقلاب اسلامی ایران را مهم و پررنگ برشمرد و اضافه کرد: دهه فجر بنا بر خواست مقام معظم رهبری باید با عظمت هرچه تمام تر برگزار شود و در آن طراوت، شادابی و نشاط را شاهد باشیم.

مسئول کمیته کارگری و کارآفرینی با اشاره به نقش بی بدیل کارگران و خانواده بزرگ کار، تولید، تعاون و رفاه استان اصفهان در پیروزی و تداوم انقلاب گفت: اصفهان اولین قطب کار و تولید کشور در دوران دفاع مقدس بوده و امسال هم این مجموعه با حضور مؤثر در دهه فجر و راهپیمایی ۲۲ بهمن موجب شادی روح امام و شهدا شاد خواهد شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، با اشاره به موانع و تحریم های دشمنان و آثار این موضوع در حوزه های اقتصادی تأکید کرد: جامعه کارگری و کارفرمائی همواره هوشیار بوده و با صبر و تحمل توطئه های دشمنان را خنثی کرده است و امسال هم این مجموعه قدرت انقلاب را به نمایش خواهد گذاشت.

در این جلسه تشکل های کارگری، کارفرمائی، تعاونگران و مجموعه دستگاههای زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دیدگاههای خود را در مورد برگزاری با شکوه دهه فجر ارائه کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز