خبرگزاری کار ایران

سرپرست گروه تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار اصفهان خبر داد:

برگزاری بیش از ۷ هزارنفر ساعت دوره آموزشی ایمنی و بهداشت کار برای مقرری‌بگیران بیمه‌بیکاری

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۸۴۶

برای ارتقای فرهنگ ایمنی در کار از ابتدای سال جاری بیش از ۷هزار نفرساعت آموزش برای۲۵۰۰نفراز مقرری بگیران بیمه بیکاری برگزار شد.

ایلنا: گروه تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار اصفهان در راستای اشاعه و ارتقای فرهنگ ایمنی و بهداشت کار در سطح جامعه کارگری از ابتدای سال جاری تاکنون اقدام به برگزاری بیش از ۷۰۰۰ نفر ساعت دوره آموزشی ایمنی و بهداشت کار ویژه ۲۵۰۰ نفر از مشمولان بیمه بیکاری نموده است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ حبیب اله مقصودی با بیان این مطلب اظهار داشت: عدم آشنایی کارگران واحدهای تولیدی با مسائل ایمنی و عدم شناخت خطرات محیط کار از یک طرف و ذهنیت حمایت بیمه‌ای از کارفرمایان در مقابل حوادثناشی از کار از سوی دیگر(بیمه‌های مسئولیت مدنی) زمینه افزایش آمار حوادثناشی از کار در محیط‌های کارگری را فراهم نموده است که می‌توان با طراحی، تدوین و اجرای برنامه‌های آموزشی مناسب در درازمدت به ایجاد فرهنگ ایمنی در جامعه کمک کرد.
سرپرست گروه تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار اصفهان در ادامه هدف ازبرگزاری دوره‌های آموزشی مذکور را حصول اطمینان از آگاهی کامل کارگران نسبت به خطرات محیط کار و همچنین اقدامات پیشگیرانه جهت محافظت از افراد در مقابل وقوع حوادثناگوار و یا بروز بیماریهای شغلی دانست و افزود: امید است این مهم با مشارکت همه کارگران و کارفرمایان و با رعایت مقررات حفاظت فنی و بهداشت کار بیش از پیش میسر شود.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: با توجه به تاثیر مثبت آموزش‌های ایمنی بر کاهش حوادثشغلی و استقبال مقرری بگیران بیمه بیکاری از این دوره‌ها بر اساس نظر سنجی‌های به عمل آمده استمرار این آموزش‌ها در ماه‌های باقیمانده سال جاری و سال آتی در دستور کار این گروه قرار دارد.
گفتنی‌ست در این دوره آموزشی سه ساعته مقرری بگیران توسط اساتید مجرب گروه و با استفاده از پخش فیلم و اسلاید حوادثبا اصول اولیه ایمنی و بهداشت کار آشنا می‌شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز