خبرگزاری کار ایران

حضور سرمایه‌گذاران در جشنواره شیخ بهایی یاری‌گر تولیدکنندگان فناور

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۴۲۰۷

مدیرعامل شرکت فناوری مواد هوشمند نویان گفت: سرمایه گذاران متعددی در جشنواره شیخ بهایی شرکت کردند که می‌توانند برای بخش بازار، با سرمایه گذاری کمک بزرگی به ما کنند.

به گزارش ایلنا از اصفهان، سحر مقدسی اظهار کرد: جشنواره شیخ بهایی یکی از قدیمی‌ترین و قدرتمندترین جشنواره‌های حوزه فن آفرینی کشور است بنابراین حضور در این جشنواره برای ما اتفاقات بسیار خوبی را  رقم خواهد زد. 

وی نظرات داوران جشنواره شیخ بهایی را بسیار ارزشمند دانست و ادامه داد: حضور در این جشنواره و راهیابی به مرحله نهایی، به تجاری سازی، ایجاد سابقه مثبت و برجسته شدن شرکت‌ها کمک شایانی می‌کند. این در حالی است که راهنمایی داوران و ارزیابی دقیقشان نیز می‌تواند نقشه راه خوبی برای شرکت‌ها باشد. 

مدیرعامل این شرکت فناور در خصوص نقش جشنواره شیخ بهایی در تسهیل حضور شرکت‌ها برای حضور فعال در بازار گفت: سرمایه‌گذاران متعددی در جشنواره شیخ بهایی حضور دارند که همین مهم می‌تواند برای بخش بازار، کمک بزرگی باشد. 

مقدسی با اشاره به طرح ارائه شده این شرکت در هفدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی تصریح کرد: طرح ارائه شده با عنوان «کود آهسته رهش غنی سازی شده اوره با استفاده از فناوری نانو» تهیه و تولید شده و در جشنواره شیخ بهایی با سایر طرح‌ها به رقابت می‌پردازد. 

وی با بیان اینکه هدف از تولید این کود کمک به کشاورزان و به طور کل صنعت کشاورزی در جهت افزایش کمیت و کیفیت محصولات این بخش است، افزود: کاهش مصرف 30 درصدی اوره در کشاورزی از دیگر مزیت‌های این طرح است که اهمیت آن را افزایش می‌دهد. کاهش مصرف اوره در کشاورزی می‌تواند کمک اقتصادی بزرگی به کل کشور از جمله سازمان خدمات کشاوری به عنوان متولی تامین یارانه کود در کشور باشد. 

گفتنی است هفدهمین دوره جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت ماه سال جاری، مقارن با ایام بزرگداشت دانشمند بزرگ جهان اسلام شیخ بهایی و روز ملی کارآفرینی، توسط شهرک علمی و تحقیقاتی در مهمانسرای تاریخی عباسی اصفهان برگزار می‌شود.

«فناوری‌های نوظهور و آینده‌نگر»، «فناوری‌های صنعت‌ساز»، «رفع نیاز صنعت در دوران تحریم»، «صنایع نفت، گاز و پتروشیمی»، «محیط زیست، آلودگی هوا، آب و انرژی، مدیریت منابع آب»، «نیازهای صنعت دارو، مهندسی پزشکی»، «فناوری‌های نرم، هویت‌ساز و صنایع خلاق»، «زیست فناوری، نانو، کشاورزی و صنایع غذایی» و «صنایع IT، ICT و هوش مصنوعی» محورهای این دوره از جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی را تشکیل می‌دهد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز