خبرگزاری کار ایران

مدیر کل زندان های استان اصفهان تاکید کرد:

خیریه امام موسی کاظم(ع) پشتیبان زندان مرکزی اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۲۱۱

خیریه امام موسی کاظم(ع) که جهت رسیدگی به وضعیت مددجویان و کمک به خانواده های آنان در زمینه های آموزشی رفاهی درمانی و… تشکیل شده است، در دی ماه جاری باحضور اعضاء هیئت مدیره؛ مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره خیریه انتخاب شدند.

ایلنا: در اولین جلسه اعضاء هیئت مدیره خیریه امام موسی کاظم(ع) زندانهای استان پس از انتخابات و تشکیل هیئت مدیره جدید - رئیس هیئت مدیره، مدیرعامل، نائب رئیس هیئت مدیره و منشی و خزانه دار انتخاب و معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا: در پی برگزاری انتخابات اعضاء هیئت مدیره جدید خیریه امام موسی کاظم(ع) و تشکیل اولین جلسه اعضاء، با رای اکثریت هیئت مدیره - ناصر ثقفیان به عنوان رئیس هیئت مدیره، علی بیک عالی فر به عنوان نائب رئیس، محمدحسین صدیقی‌پور به عنوان مدیر عامل مصطفی متین راد به عنوان خزانه دار ومرتضی می‌رلوحی به عنوان منشی انتخاب و معرفی شدند.

مدیر کل زندان‌های استان اصفهان دراین جلسه با قدردانی از حضورخیرین در بخش‌های کمک رسانی به زندانیان و زندان مرکزی گفت: پس از تشکیل خیریه و مساعدت‌ها و کمک‌های نقدی و غیر نقدی که خیرین در این عرصه به مددجویان و خانواده‌های آنان داشته‌اند در تمامی جلسات و دیدار و بازدید‌ها از حضور خیرین به عنوان بازویی توانمند یاد کرده‌ام و این حرکت بزرگ در جامعه زندانبانی هیچگاه فراموش نخواهد شد.

امیری گفت: سیستم زندانبانی کشور با نگاه اصلاحی و تربیتی و ایجاد آرامش هرچه بیشتر در سطح جامعه بدنبال ایجاد این خیریه است و امیدواریم در تمامی زندان‌ها و کشور این حرکت مردمی و خودجوش ایجاد و به منصه ظهور برسد.

در ادامه این جلسه نیز اعضاء هیئت مدیره خیریه باتفاق این حرکت انسان دوستانه را مدیون اطلاع رسانی به موقع و صریح مدیر کل زندان‌های استان برشمردند و بر ادامه روند فعالیت‌ها باسرعت بیشتر تاکید کردند.

اعضاء هیئت مدیره همچنین با اشاره به عدم چشم داشت به مسائل دنیوی افزودند: هرکدام ازاین اعضاء در بسیاری از خیریه‌های کوچک و بزرگ استان در حال فعالیت هستندو جزو افراد نیکنام و خوش نام در خیریه‌ها هستند.

اعضاء در پایان یادآورشدند در طول مدتی که به عنوان هیئت مدیره در خیریه فعالیت دارند بررسیدگی بر وضعیت مددجویان و کمک به خانواده‌های آنان در زمینه‌های آموزشی رفاهی درمانی و… تلاش نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز