خبرگزاری کار ایران

سرپرست مدیریت راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان:

بازگشایی تمامی راه‌های مواصلاتی اصلی استان اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۰۸۳

به دنبال بارش برف شبانه‌روز گذشته در تمامی نقاط استان با تلاش بی‌وقفه راهداران اداره کل راه و شهرسازی استان، کلیه راههای مواصلاتی اصلی باز و تردد با رعایت جوانب احتیاط برقرار است.

ایلنا: سرپرست مدیریت راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان با اعلام این خبر افزود: از‌‌ همان ابتدای بارش‌ها در شب گذشته تاکنون عملیات پخش شن و نمک و یخ‌زدایی در تمامی محورهای استان آغاز و همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ فرزاد دادخواه در خصوص بازگشایی راه‌های روستایی اظهار داشت: عملیات بازگشایی راه‌های روستایی به خصوص در مناطق کوهستانی و صعب‌العبور در حال انجام است.

سرپرست مدیریت راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان به مسدودی راه‌های روستاهای پشتکوه در شهرستان فریدونشهر اشاره کرد و گفت: به دلیل شرایط بد آب و هوایی ارتباط به منطقه پشتکوه امکان‌پذیر نیست که پس از بهبود شرایط جوی نسبت به بازگشایی اقدام خواهد شد.

وی از هموطنان خواست قبل از سفر، وسایل نقلیه خود را مجهز به زنجیر چرخ، وسایل ایمنی، البسه گرم و مواد خوراکی تجهیز و جهت اطلاع از آخرین وضعیت راه‌های استان با شماره‌های سامانه گویای۱۴۱، تلفن همراه۰۹۱۳۳۲۸۸۰۰۰، تلفنهای ۶۶۸۶۴۴۶ و ۶۶۹۷۳۷۳ تماس حاصل نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز