خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان:

آتش‌نشانی اصفهان در آماده‌باش کامل برای روزهای برفی است

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۷۱۴

با توجه به بارش برف، آتش نشانی اصفهان در آماده باش کامل قرار دارد.

ایلنا: مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان با اشاره به بارش برف در اصفهان گفت: ناوگان آتش نشانی در حال حاضر در حال آماده باش است و در صورت ادامه بارش برف و یخ زدگی خیابان‌ها خودروهای وینچدار آتش نشانی در سطح معابر فعال و خودروهای پیشرو در سطح شهر پراکنده خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ بهزاد بزرگزاد با تاکید بر رعایت موارد ایمنی از سوی شهروندان و رانندگان تصریح کرد: رانندگان باید با سرعت مطمئنه در سطح معابر حرکت کرده و در صورت ادامه بارش‌ها و برف گیر شدن معابر از لاستیک‌های یخ شکن و عاجدار و زنجیر چرخ استفاده نموده و از سالم بودن برف پاکن‌های خود اطمینان حاصل نمایند.

بزرگزاد اظهار داشت: رانندگان در زمان بارش برف با دنده سنگین و چراغ زرد رنگ در شب هنگام تردد نموده و حدالامکان از وسایل حمل و نقل عمومی برای تردد استفاده کنند.

وی ضمن توصیه به شهروندان و عابرین پیاده در زمان بارش برف تصریح کرد: عابرین پیاده از کفش‌ها و چکمه‌های عاجدار استفاده نموده و از معابری که دارای سنگفرش و یا موزاییک هستند با احتیاط تردد کنند و سعی کنند گام‌های خود را محکم بردارند تا دچار لغزندگی و آسیب نشوند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی تاکید کرد: در صورت ادامه بارش و برف گیر شدن پشت بام‌ها، شهروندان قبل از ذوب شدن و سنگین شدن برف اقدام به رفت و روب پشت بام‌های خود کنند.

بزرگزاد با تاکید بر رعایت موارد ایمنی وسایل گرمازا عنوان کرد: شهروندان دودکش وسایل گرمازای خود را حتما وارسی کنند تا از بروز حوادثی همچون گازگرفتگی جلوگیری شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز