خبرگزاری کار ایران

مدیر حوادثو فوریت های پزشکی اصفهان خبر داد:

ناکامی قاتل خاموش در مرگ ۱۰ نفر

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۳۲۴

۱۰نفر براثراستنشاق گاز منوکسید کربن CO مسموم و جهت درمان به بیمارستان انتقال یافتند.

ایلنا: مدیر حوادثو فوریت های پزشکی اصفهان در مورد ۳حادثه مسمویت با منوکسید کربن طی۴۸ ساعت گذشته گفت: طی تماسی با اتاق فرمان فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ شهرستان اصفهان اعلام شد که۳ نفر در منزلی واقع در شهرک بهارستان دچار گاز گرفتگی شده اند.

به گزارش خبرگزاری " ایلنا " از اصفهان؛ " راستین " افزود: بر همین اساس سریعاً یک واحد امداد اورژانس پیش بیمارستانی۱۱۵ در محل حاضر و ۳نفرمصدوم را که بر اثر روشن کردن زغال داخل منزل دچار مسمومیت با گاز منوکسید کربن شده بودند پس از انجام اقدامات اولیه به درمانگاه رازی شهر بهارستان انتقال دادند.
وی ادامه داد: در تماسی دیگر با اتاق فرمان فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ شهرستان دهاقان اعلام شد که ۴ نفر در منزلی واقع در این شهرستان دچار کاهش سطح هوشیاری شده اند. بر همین اساس سریعاً یک واحد امداد اورژانس پیش بیمارستانی۱۱۵ در محل حاضر و ۲ نفر از ۴ مصدوم که بر اثرروشن کردن زغال داخل منزل دچار مسمومیت با گاز منوکسید کربن شده بودند را پس از انجام اقدامات اولیه درمحل درمان نموده و ۲ نفر دیگر را به علت مسمومیت شدید به بیمارستان صاحب الزمان(ع) شهرستان شهرضا انتقال دادند.
" راستین " افزود: همچنین درگزارش دیگری به اتاق فرمان ۱۱۵ شهرستان اصفهان اعلام شد که۳ نفر درکلینیک اتیه دستگرد دچار کاهش سطح هوشیاری شده اند. بر همین اساس سریعاً یک واحد امداد اورژانس پیش بیمارستانی۱۱۵ در محل حاضر شدند و مصدومان را که دچار مسمومیت با منوکسید کربن شده بودند، به بیمارستان شریعتی انتقال دادند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز