خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر کاشان مطرح کرد؛

زمین‌های شرکت ریسندگی مانع راه اندازی زیرگذر

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۲۳۲۵

رئیس شورای اسلامی شهر کاشان گفت: با دعوت از رئیس شعبه تامین اجتماعی کاشان تلاش می کنیم با رایزنی فی مابین مشکلات مربوط به زمین های ریسندگی را رفع کنیم.

به گزارش ایلنا از کاشان، علی هاشمی طاهری پس از صحبت های مدیر تامین اجتماعی کاشان با بیان اینکه بنده به عنوان عضو شورا از مشکلات مربوط به زمین های واگذار شده به شرکت خاتم حدود سه سال قبل با خبر نبودم تاکید کرد: قرار بود زیر گذر در سال ۱۴۰۱ افتتاح شود ولی به دلیل مشکلاتی به تاخیر افتاد.

وی افزود: بیش از ۹۹درصد مراحل ساخت پروژه زیر گذر به پایان رسیده، ولی زمین های شرکت ریسندگی مانع راه اندازی زیرگذر شده است.

رئیس شورای شهر کاشان خاطرنشان کرد: مشکل زیرگذر کاشان واگذاری زمین ها به غیر بود، در حالیکه این زمین ها توسط تامین اجتماعی کاشان بابت بدهی شرکت ریسندگی در توقیف است و شهرداری این زمین ها را به شرکت خاتم بابت ساخت زیر گذر واگذار کرده است.

وی یادآور شد: زمین های واگذار شده توسط شرکت به افرادی منتقل شده و الان این خریداران درخواست دریافت اسناد املاک خریداری شده را دارند و شهرداری در این خصوص نمی تواند اقدامی انجام دهد.

هاشمی طاهری ادامه داد: با دعوت از رئیس شعبه تامین اجتماعی کاشان تلاش می کنیم با رایزنی فی مابین مشکلات مربوط به زمین های ریسندگی را رفع کنیم.

وی از نهاد های قضایی و امنیتی شهرستان درخواست کرد با افرادی که در خصوص زمین های شرکت ریسندگی باعث بروز مشکلاتی برای مردم و شهرستان شده اند برخورد کنند.

انتهای پیام/
سعید غلامی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز