خبرگزاری کار ایران

استاندار اصفهان در پیامی درگذشت علی‌اکبر پرورش را تسلیت گفت

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۲۹۷

با ‌‌نهایت تاسف و تاثر خبر درگذشت پیشکسوت انقلاب اسلامی و کانون مبارزان انقلاب در اصفهان، یار دیرین امام راحل(ره) و یاور بی‌ادعای مقام معظم رهبری، علی اکبر پرورش واصل شد.

ایلنا: استاندار اصفهان در پیامی درگذشت علی‌اکبر پرورش را تسلیت گفت.
به گزارش ایلنا، متن پیام به‌این شرح است:
بسمه تعالی
انالله و انا الیه راجعون
با ‌‌نهایت تاسف و تاثر خبر درگذشت پیشکسوت انقلاب اسلامی و کانون مبارزان انقلاب در اصفهان، یار دیرین امام راحل(ره) و یاور بی‌ادعای مقام معظم رهبری، استاد علی اکبر پرورش واصل شد.
او که به عنوان محور مبارزات قبل از انقلاب مدتی توسط رژیم طاغوت دستگیر و زندانی و شکنجه شد و بعد از انقلاب، مدت‌ها در سمت‌های مختلف از جمله وزارت آموزش و پرورش و سه دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی در عرصه دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی و ارزشهای والای اسلامی، فعالانه کوشید و شاگردان زیادی را تربیت نمود که بسیاری از آن‌ها، هم اکنون به عنوان مسئولین نظام به خدمت رسانی مشغولند.
مرحوم پرورش شخصیتی است که شهید والا مقام آیت الله مطهری از ایشان به عنوان استاد یاد کرده است. این شخصیت فرهیخته از سردمداران نظام آموزشی کشور بود که معلم و استاد بودن را همواره در طول زندگی خود حفظ نمود، کلاسهای تفسیر قرآن او برای همه اقشار بالاخص معلمان، چشمه جوشانی از معنویت بود که به جامعه فرهنگی کشور سرازیرمی شد. خدمت به مردم، دفاع از کشور و حفظ ارزشهای ایرانی اسلامی همواره در دستور کار این استاد فرهیخته قرار داشت. اوهمیشه به دنبال روشنگری مردم و مبارزه با جهل ظلم و بیداد حرکت می‌کرد، و به تعبیر شهید مظلوم دکتر بهشتی، پرورش مرد جاذبهٔ بی‌‌‌نهایت و دافعهٔ حداقلی بود.
اینجانب رحلت این مبارز خستگی ناپذیر و مرد خاطرات انقلاب و استاد اخلاق و مفسر قرآن را به رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله العالی) و ملت مجاهد ایران و مردم شریف استان اصفهان و به عموم همسنگران و دوستان و خانواده محترم ایشان تسلیت عرض نموده و برای ایشان علو درجات و خانواده مکرم صبر جزیل آرزو می‌کنم.
رسول زرگر‌پور
استاندار اصفهان

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز