خبرگزاری کار ایران

رییس خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان:

نرخ بالای بهره بانکی ورشکستگی کارخانه‌ها را در پی دارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۷۱۹

در حال حاضر دولت برای رفع مشکلات به دنبال حل مسایل بین المللی است که در کنار آن باید به حل مشکلات داخلی هم پرداخته شود. البته در این زمینه اگر دولت فکری به حال نرخ بالای بهره بانکی نکند و این مسئله ادامه پیدا کند، در آخر کار برای بانک‌ها؛ فقط کارخانه‌هایی ورشکسته باقی می‌ماند.

ایلنا: رییس خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان در جلسه کمیته شعب خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان که به میزبانی خانه لنجان برگزار شد، با بیان اینکه اکنون مسایل و مشکلات صنعت به دلیل شرایط، پیچیده شده است، اظهار داشت: بعضی قوانین باید اصلاح شود و نهادهایی مانند تامین اجتماعی، سازمان صنعت، معدن و تجارت و اداره امور مالیاتی با تولیدکنندگان همکاری بیشتری داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، سیدعبدالوهاب سهل آبادی، به مشکلات معدن داران نیز اشاره کرد و گفت: در حالی که کار کردن در بیابان‌ها مشکلات خاص خود را دارد، معدنداران باید حقوق دولتی را به موقع بدهند که عدم پرداخت آن برایشان جریمه‌هایی به همراه دارد.

رییس خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان با اشاره به نرخ بالای بهره بانکی عنوان کرد: اگر این روند ادامه پیدا کند، در آخر کار برای بانک‌ها فقط کارخانه‌هایی ورشکسته باقی می‌ماند.

سهل آبادی با بیان اینکه در هیچ استانی به جز اصفهان، خانه‌های صنعت، معدن و تجارت شعبه شهرستانی ندارند، گفت: چراغ خانه‌های شهرستان‌ها باید همیشه روشن باشد و در رفع مشکلات اعضایشان بکوشند.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت ایران گفت: الان زمان آن است که خانه ایران به عنوان یک نماینده ارشد صنعتگران، مطالبات و مسایل آن‌ها را دنبال و با وزیر صنعت و مقامات دولت گفتگو کند.

ارتباط خانه‌ها و بخش دولتی در شهرستان‌ها، مشکل اشتغال را حل می‌کند

در ادامه رییس خانه صنعت، معدن و تجارت شعبه لنجان نیز بیان داشت: تعامل خانه‌های صنعت و معدن با دستگاه‌های دولتی باید هر روز بیشتر شود تا مسایل صنعتگران و معدنکاران به گوش مقامات اجرایی و سایر قوای کشور برسد.

هراتیان فر؛ با اشاره به تعامل خوب خانه صنعت، معدن و تجارت استان با دستگاه‌های دولتی اصفهان گفت: میان شعب شهرستانی با فرمانداری‌ها و سایر نهادهای دولتی در شهرستان‌ها هم باید چنین رابطه‌ای شکل بگیرد.

وی با تاکید بر لزوم تدوین برنامه‌ای برای شکل گیری این رابطه‌ها گفت: با وجود چنین تعاملاتی بسیاری از چالش‌های شهرستان‌ها در خصوص ایجاد اشتغال رفع خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز