خبرگزاری کار ایران

رئیس حوزه علمیه اصفهان:

در هر نقطه‌ای که گاز نباشد یک نقص بزرگ وجود دارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۹۲۸

امروزه هر نقطه ای که گاز نباشد درواقع یک نقص بزرگ وجود دارد اما گازرسانی ناقص نیز عیبی بزرگتر است.

ایلنا: رئیس حوزه علمیه اصفهان در دیدار با مدیرعامل و اعضای هیت مدیره شرکت گاز استان اصفهان گفت: گاز برای مردم ما بسیار ضروری است، امروزه هر نقطه‌ای که گاز نباشد در واقع یک نقص بزرگ وجود دارد اما گازرسانی ناقص نیز عیبی بزرگ‌تر است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ حضرت آیت الله مظاهری گازرسانی را کاری دشوار دانست و افزود: این امر دشوار باید به خوبی مدیریت وعملیاتی شود تا حقی از کسی ضایع نشود و همه نیاز‌های مردم در این حوزه تامین شود.

رئیس حوزه علمیه اصفهان گفت: مردم ما بسیار متعهد و دلسوزند و طی ۳۵ سال از عمر انقلاب اسلامی بار‌ها نشان داده‌اند که درهمه عرصه‌ها پشتیبان نظام هستند. مردم ما درشرایط بسیار سخت امید خود را از دست نداده و با دشواری‌ها کنار آمده‌اند لذا بهره‌مندی از امکانات و خدمات مفید حق آن‌هاست.

آیت الله مظاهری خدمات شرکت گاز استان اصفهان را مثبت دانست و افزود: وظیفه من دعا کردن است و رسالت شما خدمت به مردم بنابراین در انجام گازرسانی باید تلاشهای بیشتری انجام دهید.

وی به آلودگی‌های موجود در کلان شهر‌ها اشاره کرد و گفت: گازرسانی به صنایع باید بیشتر شود تا میزان آلودگی‌ها کمتر شود.

رئیس حوزه علمیه اصفهان تاکید کرد: مردم با مصرف بهینه وصرفه جویی، کارکنان شرکت گاز را در توسعه این نعمت طبیعی یاری کنند تا به فضل الهی زمینه آسایش و رفاه همه تامین شود.

در ادامه مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان ضمن تسلیت و تعزیت اربعین حسینی وایام ماه صفر به گوشه‌ای از فعالیتهای شرکت گاز استان اصفهان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر ۱۰۲ شهر، بیش از ۱۱۴۰ روستا از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند و به لطف خدا و فعالیت کارکنان خدوم این شرکت بیش از ۹۹ درصد جمعیت استان بهرمند از این نعمت هستند.

مهندس سعید مومنی افزود: سالانه ۱۶میلیارد متر مکعب گاز در سطح این استان توزیع می‌شود که رتبه نخست کشور را در این زمینه داریم.

وی با توجه به عدم توازن بین تولید و مصرف اظهار داشت:، انشاء الله با مدیریت صحیح مصرف و صرفه جویی مردم شریف استان خواهیم توانست فصول سرد سال را بدون قطعی گاز سپری کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز