خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان خبر داد:

قطع آب مشترکین پرمصرف اصفهانی آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۹۴۲۸۷

۵۳ هزار مشترک از حدود ۱ میلیون و ۱۵۴ هزار مشترک اخطاریه قطع آب ارسال شد و در صورتی که این مشترکین تغییری در روند مصرف آب اعمال نکنند آب واحدهای آن‌ها در ساعات پیک مصرف قطع خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان افزود: پایان سال گذشته ۶۲ درصد مردم الگوی مصرف را رعایت کردند این درحالیست که در سه ماهه اول سال جاری این رقم به ۶۸ درصد رسید و در حال حاضر ۳۲ درصد از مشترکان بیش از ۲۰ مترمکعب در ماه آب مصرف می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، هاشم امینی گفت: به ۵۳ هزار مشترک از حدود ۱ میلیون و ۱۵۴ هزار مشترک اخطاریه قطع آب ارسال شد و در صورتی که این مشترکین تغییری در روند مصرف آب اعمال نکنند آب واحدهای آن‌ها در ساعات پیک مصرف قطع خواهد شد.

وی با اشاره به فعالیت مروجین مصرف آب در سطح کلان شهر اصفهان گفت: هم اکنون ۱۲ اکیپ ۳ نفره، صبح‌ها و بعدازظهر‌ها مصرف بهینه آب به اقشار مختلف را ترغیب می‌‌کنند و در صورتی که مشترکین تذکر‌ها و آموزش‌های مروجین را جدی نگیرند آب واحدهای آن‌ها قطع خواهد شد.

وی فعالیت مروجین مصرف بهینه آب را در سطح شهر اصفهان بسیار مؤثر در صرفه جویی آب ارزیابی کرد و اعلام کرد: در حال حاضر بیش از ۹۰ مروج در ۶ منطقه شهر اصفهان ترویج مصرف بهینه آب را در دستور کار قرار دادند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: با توجه به آنکه الگوی مصرف آب حدود ۱۸ تا ۲۰ مترمکعب در ماه است اما متأسفانه برخی از مشترکین بیش از ۵۰ مترمکعب آب مصرف می‌کنند. این درحالی ست که در تابستان ۹۳ شرکت آب و فاضلاب به منظور تأمین آب شرب مشترکین با محدودیت‌های جدی روبرو بوده چرا که میزان نیاز آبی در پیک مصرف بیش از ۵/۱۴ مترمکعب آب در ثانیه بوده ولی منابع آبی موجود حدود ۷/۱۱ مترمکعب در ثانیه بوده است بنابراین کمبود حدود ۸/۲ مترمکعب آب در ثانیه جهت تأمین آب شرب مشترکین باید از طریق مصرف بهینه آب میسر می‌شد که خوشبختانه برخی از مشترکین این امر را به خوبی رعایت کردند.

وی اظهار داشت: تا پایان سال گذشته ۶۲ درصد مشترکین میزان آب مصرفی آن‌ها بین صفر تا ۲۰ مترمکعب درماه بوده ولی در نیمه اول سال جاری این رقم به ۶۸ درصد رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز